OI ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΩΝ 6 – 10 ΙΟΥΛΙΟΥ 2020
Τα κανάλια ΣΤΑΡ και ΣΚΑΙ τα οποία συνέχισαν ολόκληρη την εβδομάδα 6-10 Ιουλίου 2020 να μεταδίδουν την τουρκική προπαγάνδα «ήπιας ισχύος» σε πανελλαδική εμβέλεια με τουρκικές σειρές, είδαν εκτός από την τηλεθέαση, να καταρρέουν και τα έσοδα τους από διαφημιστικά μηνύματα. Παρά το «τσουνάμι» διαφημιστικών μηνυμάτων που πρόσφερε στις τουρκοσειρές η πολυεθνική Unilever την εβδομάδα 6-10 Ιουλίου 2020, τα διαφημιστικά «έσοδα» της εβδομάδος των δύο καναλιών από τις τουρκοσειρές, μειώθηκαν κατά 30% περίπου, όπως προκύπτει από τον παρακάτω πίνακα τηλεθέασης και διαφημιστικών μηνυμάτων των δύο τελευταίων εβδομάδων: