MOTD

Αλλαχού τα κόμματα γεννώνται διότι εκεί υπάρχουσι άνθρωποι διαφωνούντες και έκαστος άλλα θέλοντες. Εν Ελλάδι συμβαίνει ακριβώς το ανάπαλιν. Αιτία της γεννήσεως και της πάλης των κομμάτων είναι η θαυμαστή συμφωνία μεθ’ ης πάντες θέλουσι το αυτό πράγμα: να τρέφωνται δαπάνη του δημοσίου.

Εμμανουήλ Ροΐδης, 1836-1904, Έλληνας συγγραφέας

Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2018

Η Μακεδονία θυσιάζεται για το μεγαλύτερο έργο υποδομής του αιώνα: Το σχέδιο της Γερμανίας

Μετράει αντίστροφα ο χρόνος πλέον για το δημοψήφισμα στα Σκόπια. Η Ελληνική Κυβέρνηση έκανε ένα απίστευτο δώρο τόσο στους γείτονες, όσο κυρίως στη Δύση. Πέραν του ότι παραδώσαμε Ιστορία, γλώσσα και μακεδονική εθνότητα στους Σλάβους και στους Αλβανούς του κρατιδίου, η υπόθεση της επίλυσης του ονόματος, κρύβει και άλλες παραμέτρους.

Ο γνωστός καθηγητής Γ. Φίλης, προχώρησε σήμερα σε σημαντικές αποκαλύψεις στην συνέντευξη που έδωσε στον Γ. Σαχίνη

Η τέταρτη βιομηχανική επανάσταση

Η τελική απάντηση στο ερώτημα αν η τεχνολογία, που αναπτύσσεται αντικειμενικά, θα ωφελήσει ή όχι την ανθρωπότητα, μπορεί να δοθεί μόνο από τους συσχετισμούς –και τη δυναμική τους– ανάμεσα στην εργατική και την αστική πολιτική. Εκεί, στη διεκδίκηση πρωτίστως όχι μόνο του χρόνου που απελευθερώνει η σύγχρονη επιστήμη αλλά και του χρόνου που απελευθερώνει την ίδια την εργασία. 

Στο «φουλ» οι μηχανές της ΕΕ για ευρωπαϊκούς υπερυπολογιστές παγκόσμιας κλάσης

Στο «φουλ» οι μηχανές της ΕΕ για ευρωπαϊκούς υπερυπολογιστές παγκόσμιας κλάσης

Η Ευρωπαϊκή Ένωση έκανε ένα σημαντικό βήμα για να αποκτήσει επιτέλους πανίσχυρους υπερυπολογιστές, καθώς μέχρι σήμερα υστερεί σε αυτό τον τομέα σε σχέση με τις ΗΠΑ, την Ιαπωνία και την Κίνα. 

Το Συμβούλιο των Υπουργών ενέκρινε σήμερα τα σχέδια της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να επενδύσει, από κοινού με τα κράτη μέλη, για την οικοδόμηση μιας ευρωπαϊκής υποδομής υπερυπολογιστών παγκόσμιας κλάσης.

Χάνουν αντί να κερδίζουν οι εταιρείες που χρησιμοποιούν τα social media για το κυνήγι πελατών

Έρευνα των εταιρειών ClientIQ και Focus Bari

«Παλάτια στην άμμο» χτίζουν οι επιχειρήσεις που κυνηγούν την πελατεία τους μέσα από τα social media αφού οι 8 στους10 τους …γυρίζουν την πλάτη.

Επίσης οι καταναλωτές ενοχλούνται από τις επαναλήψεις των θεμάτων που δέχονται καθώς νοιώθουν ότι τους ταλαιπωρούν και τους κουράζουν.

Το Άλφα και το Ωμέγα για την πιο αποτελεσματική προσέγγιση των καταναλωτών από τις επιχειρήσεις είναι όταν είναι σε θέση να δίνουν προσωποποιημένη πληροφορία.

Τα συμπεράσματα αυτά προκύπτουν από πανελλαδική έρευνα που διενήργησαν οι εταιρείες ClientIQ και Focus Bari και είχε ως βάση τον νέο κανονισμό προστασίας προσωπικών δεδομένω ( GDPR) με στόχο να χαρτογραφήσει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται και διαχειρίζονται οι Έλληνες καταναλωτές.