Ένα θέμα που η ΝΔ
δεν μπορεί να αντιμετωπίσει, ο πρωθυπουργός και οι υπουργοί είναι ότι ο
κόσμος βαρέθηκε την ΝΔ στην εξουσία, βαρέθηκε την απληστία και τα
σκάνδαλα… και αυτό περνάει υποσυνείδητα οριζόντια στην κοινωνία
Πολλοί υποστηρίζουν ότι η ΝΔ φθείρεται επειδή εμπλέκεται σε σωρεία σκανδάλων αυτό είναι αληθές.
Άλλοι αναφέρουν ότι η ΝΔ ξέμεινε από αφήγημα, γιατί να ψηφίσει κανείς την ΝΔ σήμερα… δεν υπάρχουν πολλά επιχειρήματα ή κίνητρα για να ψηφίσει κανείς σήμερα την ΝΔ… ένα κεντρώο και όχι δεξιό κόμμα…





























