Για πρώτη φορά στα χρονικά από την ίδρυση των Σιδηροδρόμων του Ελληνικού Κράτους (ΣΕΚ) το 1920, η εταιρεία μένει χωρίς τρένα και περιορίζεται σε απλό διαχειριστή του δικτύου.
Η είδηση συγκλονίζει, και σύμφωνα με την εφημερίδα το Βήμα, τα αίτια της απόφασης αυτής έχουν τις ρίζες τους χρόνια πίσω, όταν το 2010, έξαλλος ο αντιπρόσωπος του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ), Πόουλ Τόμσεν απαίτησε από την ελληνική κυβέρνηση να κλείσει οριστικά τον ΟΣΕ, λόγω συσσωρευμένων χρεών ύψους άνω των 10.000.000.000 ευρώ, ποσό αντιστοιχούσε σχεδόν στο 4% του ΑΕΠ.