Σε μια επικοινωνιακή τακτική που δείχνει να μην αποτυπώνει με ακρίβεια τα όσα διημείφθησαν κατά την ψηφοφορία της ετήσιας έκθεσης του Ευρωκοινωβουλίου για την Τουρκία, οι Ευρωβουλευτές της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ εγκαλούν όσους Έλληνες συναδέλφους τους επέλεξαν να απέχουν ή να καταψηφίσουν το κείμενο. Το Newsbreak έχει εδώ και δύο μήνες παρουσιάσει με σειρά ρεπορτάζ του τα προβληματικά για τα εθνικά μας συμφέροντα σημεία της εν λόγω έκθεσης.
Τώρα επανερχόμαστε με μια νέα σειρά ρεπορτάζ, προκειμένου να εξακριβώσουμε το κατά πόσον αυτά τα σημεία άλλαξαν και αν δικαιολογούνται οι κυβερνητικοί πανηγυρισμοί περί «έκθεσης – κολάφου για την Τουρκία».
