Οι δύο από τους τρεις «υπηρέτες» της ενημέρωσης, στο γερμανόφωνο χώρο, δωροδοκούνται, απαιτούν δηλαδή ειδικά προνόμια για τον εαυτό τους, ενώ το βρίσκουν εντελώς φυσιολογικό - η Ελλάδα στην 5η θέση της λίστας της μιζέριας
"Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και οι συνεργάτες τους, είναι εν πρώτοις επιχειρήσεις, οι οποίες έχουν ανάλογα συμφέροντα, όπως όλες οι άλλες: τη μεγιστοποίηση του κέρδους τους. Με απλά λόγια ο βασικός σκοπός των ΜΜΕ, καθώς επίσης των δημοσιογράφων που απασχολούν, είναι η αποκόμιση χρημάτων - με αποτέλεσμα, το συγκεκριμένο ενδιαφέρον τους να είναι αυτό που επηρεάζει σε σημαντικό βαθμό τόσο τη συμπεριφορά, όσο και την εργασία τους.