Στις πρώτες θέσεις της Ευρώπης φιγουράρει η Ελλάδα στη φορολογία καυσίμων, αλλά και των τελών κυκλοφορίας στα Ι.Χ. μεγάλου κυβισμού.
Σύμφωνα με την «Καθημερινή» μόνο για τέλη κυκλοφορίας και φόρο πολυτελούς διαβίωσης, ο ιδιοκτήτης ενός δίλιτρου αυτοκινήτου στην Ελλάδα μπορεί να πληρώνει 815 ευρώ, όταν στα υπόλοιπα μέλη της Ευρωζώνης, το κόστος διαμορφώνεται ακόμα και στο μισό ή και κάτω από το… ένα τέταρτο. Από την έρευνα του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων προκύπτει ότι για το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο για το οποίο ο Ελληνας πληρώνει τα 815 ευρώ, ο Γερμανός πληρώνει 184 ευρώ, ο Πορτογάλος 229 ευρώ και ο Σλοβάκος με τον Γάλλο… τίποτα.