Τα ελληνικά ΜΜΕ, η τέταρτη εξουσία, αποτελούν το κέντρο ελέγχου της κοινωνίας – το οποίο διεκδικούν αφενός μεν η οικονομική Ολιγαρχία, αφετέρου τα πολιτικά κόμματα.
Επικαιρότητα
Τα ΜΜΕ στην Ελλάδα είναι στη συντριπτική τους πλειοψηφία συνδεδεμένα με τα πολιτικά κόμματα – σύμφωνα με ένα πρόσφατο γερμανικό δημοσίευμα (πηγή), το οποίο αποκαλεί την Ελλάδα προσβλητικά «δημοκρατία της βιτρίνας». Κατά το ίδιο ο πρωθυπουργός, όταν έδωσε μία συνέντευξη σχετικά πρόσφατα στην κρατική τηλεόραση, σε δημοσιογράφο που απέφυγε να θέσει κριτικές ερωτήσεις (επρόκειτο για έναν πρώην υποψήφιο δήμαρχο του κόμματος του που προφανώς αμείφθηκε κατά τους κανόνες του πελατειακού κράτους), τόνισε πως δεν συμπεριφέρεται όπως ο κ. Μητσοτάκης – ο οποίος σε μία δική του συνέντευξη στο SKAI TV έδωσε τις επιθυμητές ερωτήσεις στο δημοσιογράφο.