Του Γιώργου Λαμπίρη
Σε ράλι διαρκών ανατιμήσεων βρίσκονται τα τρόφιμα, ιδίως από τις αρχές του έτους έως και αυτή τη στιγμή. Το γεγονός αυτό ωστόσο σε συνδυασμό με τους κραδασμούς και την αύξηση κόστους στον τομέα της ενέργειας και των καυσίμων, έχουν μειώσει την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών, με αποτέλεσμα τη συρρίκνωση των πωλήσεων σε όγκο κατά περίπου 8% τον Απρίλιο στα ελληνικά σούπερ μάρκετ.
Σε ράλι διαρκών ανατιμήσεων βρίσκονται τα τρόφιμα, ιδίως από τις αρχές του έτους έως και αυτή τη στιγμή. Το γεγονός αυτό ωστόσο σε συνδυασμό με τους κραδασμούς και την αύξηση κόστους στον τομέα της ενέργειας και των καυσίμων, έχουν μειώσει την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών, με αποτέλεσμα τη συρρίκνωση των πωλήσεων σε όγκο κατά περίπου 8% τον Απρίλιο στα ελληνικά σούπερ μάρκετ.
Ενδεικτική είναι η τριμηνιαία έρευνα της ΕΥ σε δείγμα 18.000 καταναλωτών, όπου διαπιστώνει ότι το αυξανόμενο κόστος αγαθών και υπηρεσιών επηρεάζει τις αγοραστικές δυνατότητες και αποφάσεις του 52% των ερωτηθέντων σε όλον τον κόσμο.