Ενδεικτική της κοινωνικής αναταραχής και της χαμένης τιμής των ΜΜΕ και της δημοσιογραφίας είναι η παγκόσμια έρευνα του αμερικανικού Ινστιτούτου PEW για τη σχέση του κοινού με την αμεροληψία των ειδήσεων. Ειδικά στην Ελλάδα η αξιοπιστία είναι στο χαμηλότερο επίπεδο από τις 38 χώρες της έρευνας.
Μόλις 18% των Ελλήνων είναι ικανοποιημένο από την παρουσίαση των πολιτικών θεμάτων στα ΜΜΕ όταν ο μέσος όρος της έρευνας είναι στο 52% ενώ το 88% των πολιτών αμφισβητούν την πολυφωνία στα ΜΜΕ. Όχι άδικα καθώς στα χρόνια των μνημονίων ΜΜΕ και δημοσιογράφοι ταυτίστηκαν με διάφορα συμφέροντα και εμφανίστηκαν υπέρμαχοι των πολιτικών που συγκρούστηκαν με τα λαϊκά συμφέροντα.