Το υπουργείο
Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας φέρνει διαφημιστική καμπάνια
26,8 εκατ. ευρώ (ποσό υψηλότερο ακόμα και από την ύψους 19,8 εκατ. λίστα
Πέτσα).
Ρευστό
χρήμα σε ιδιοκτήτες ΜΜΕ δίνει για άλλη μία φορά η κυβέρνηση Μητσοτάκη,
προτάσσοντας αυτή τη φορά ως πρόσχημα τις φυσικές καταστροφές και
επαναλαμβάνοντας έτσι τη γνωστή και δοκιμασμένη τακτική που είχε
εφαρμόσει το 2020 επί πανδημίας, στο πλαίσιο της διαβόητης «λίστας Πέτσα». Όπως αποκάλυψε η ενημερωτική ιστοσελίδα avgi.gr,
το υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας φέρνει
διαφημιστική καμπάνια 26,8 εκατ. ευρώ (ποσό υψηλότερο ακόμα και από την
ύψους 19,8 εκατ. λίστα Πέτσα).




























