Μέσα από τις στάχτες του παγκόσμιου οικονομικού κραχ το 2008 γεννιέται, δίχως θόρυβο είναι η αλήθεια, ένα νέο χρηματοπιστωτικό μοντέλο, το οποίο προσελκύει με γοργούς ρυθμούς τα πιο νεανικά target groups.
Τα παραδοσιακά γκισέ των τραπεζών αισθάνονται ήδη τον ανταγωνισμό από το Διαδίκτυο κι από εταιρείες «νέας γενιάς», που δανείζουν λαμβάνοντας υπ’ όψιν ακόμα και τη φήμη των πελατών τους στο Facebook, αντί να ζητάνε τυπικές βεβαιώσεις μισθοδοσίας και πράσινο φως από τον «Τειρεσία».