Απλήρωτος παραμένει ένας στους δύο λογαριασμούς ρεύματος από νοικοκυριά και επιχειρήσεις, που έχουν σηκώσει τα χέρια ψηλά μπροστά στις υπέρογκες αυξήσεις, ενώ ένα στα τρία νοικοκυριά ζητάει διακανονισμό πολλών δόσεων για να αποπληρωθούν τα οφειλόμενα.
Μόνο το τελευταίο δίμηνο, Μαΐου – Απριλίου, παρατηρείται τετραπλασιασμός των διακανονισμών, καθώς οι καταναλωτές αδυνατούν να πληρώσουν τους φουσκωμένους λογαριασμούς που παραλαμβάνουν, με το μεγαλύτερο πρόβλημα να εντοπίζεται σε ληξιπρόθεσμες οφειλές από 1,5 έως 2,5 μήνες.
Μόνο το τελευταίο δίμηνο, Μαΐου – Απριλίου, παρατηρείται τετραπλασιασμός των διακανονισμών, καθώς οι καταναλωτές αδυνατούν να πληρώσουν τους φουσκωμένους λογαριασμούς που παραλαμβάνουν, με το μεγαλύτερο πρόβλημα να εντοπίζεται σε ληξιπρόθεσμες οφειλές από 1,5 έως 2,5 μήνες.
Μόνο έως τον Απρίλιο στην Αττική είχαμε 1.000 εντολές διακοπής ρεύματος καθημερινά, ενώ από πέρυσι τον Αύγουστο, όταν η ΔΕΗ που κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο της λιανικής εισήγαγε τη ρήτρα αναπροσαρμογής, υπάρχει μία αύξηση των διακανονισμών κατά 70% και μία αυξητική τάση στις εντολές διακοπής αλλά και στις αποκοπές. Επίσης στη ΔΕΗ το πρώτο τρίμηνο του 2022 καταγράφηκε αύξηση των προβλέψεων για επισφαλείς απαιτήσεις πελατών ύψους 45.900.000 ευρώ, αντί 2.100.000 ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2021.