Έρευνα των εταιρειών ClientIQ και Focus Bari
«Παλάτια στην άμμο» χτίζουν οι επιχειρήσεις που κυνηγούν την πελατεία τους μέσα από τα social media αφού οι 8 στους10 τους …γυρίζουν την πλάτη.
Επίσης οι καταναλωτές ενοχλούνται από τις επαναλήψεις των θεμάτων που δέχονται καθώς νοιώθουν ότι τους ταλαιπωρούν και τους κουράζουν.
Το Άλφα και το Ωμέγα για την πιο αποτελεσματική προσέγγιση των καταναλωτών από τις επιχειρήσεις είναι όταν είναι σε θέση να δίνουν προσωποποιημένη πληροφορία.
Τα συμπεράσματα αυτά προκύπτουν από πανελλαδική έρευνα που διενήργησαν οι εταιρείες ClientIQ και Focus Bari και είχε ως βάση τον νέο κανονισμό προστασίας προσωπικών δεδομένω ( GDPR) με στόχο να χαρτογραφήσει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται και διαχειρίζονται οι Έλληνες καταναλωτές.