Κάποιες εταιρείες με ηχηρά επωνυμία παρακολουθούσαν τα τεκταινόμενα από τα παρασκήνια, καθώς η Γουόλ Στριτ κήρυσσε το θάνατο του επωνυμίου. Πλάκα έχει, θα πρέπει να σκέφτονταν, εμείς δεν αισθανόμαστε νεκρές.
Όπως ακριβώς είχαν προβλέψει οι άνθρωποι του κόσμου των διαφημίσεων στην αρχή της ύφεσης, οι εταιρείες που κατάφεραν να βγουν σώες απ’ αυτήν την κατρακύλα ήταν εκείνες που επέλεξαν να πραγματοποιούν κάθε φορά όλο και υψηλότερες δαπάνες στο μάρκετινγκ πέραν της πραγματικής αξίας των προϊόντων: Nike, Apple, Body Shop, Calvin Clein, Disney, Levi’ s και η Starbucks.