Πριν από έναν μήνα η αστυνομία της Νέας Υόρκης μετέτρεψε ένα φιάσκο σε επικοινωνιακό θρίαμβο. Για να το πετύχει χρειάστηκε την εμπειρία ενός αιώνα στη λεγόμενη Copaganda, την προπαγάνδα των αστυνομικών.
Οταν επιβιβάστηκα στο λεωφορείο που ανέβαινε την 23η οδό στο ανατολικό Μανχάταν, δύο ένστολοι αστυνομικοί με κοίταξαν καχύποπτα. Οι ασύρματοί τους μετέδιδαν συνεχώς μηνύματα, ενώ γύρω από το λεωφορείο περνούσαν διαρκώς περιπολικά. Ηταν 15 Απριλίου και περίπου δύο ώρες νωρίτερα ένας 62χρονος είχε πυροβολήσει δέκα επιβάτες στο μετρό, στην περιοχή του Μπρούκλιν. Η περίφημη NYPD, η καλύτερα στελεχωμένη και εξοπλισμένη αστυνομική διεύθυνση του πλανήτη, είχε εξαπολύσει ένα πρωτοφανές ανθρωποκυνηγητό για τη σύλληψή του που ολοκληρώθηκε αναίμακτα ύστερα από 30 ώρες. Τα ΜΜΕ εξήραν την αποτελεσματικότητα των μελών της NYPD, o δήμαρχος ζήτησε περισσότερα χρήματα για αστυνόμευση (όπως κάνει αυτές τις ημέρες και ο Μπακογιάννης) και όλοι έζησαν καλά. Happy end.