Με δραματική μείωση της κατανάλωσης σε τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης έκλεισε το πρώτο εξάμηνο του 2016, αποκαλύπτοντας ότι επικρατεί βαθιά ύφεση στην καθημερινότητα των ελληνικών νοικοκυριών.
Τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών αγοράς IRI δείχνουν υποχώρηση του τζίρου στα σούπερ μάρκετ κατά 8,8% το διάστημα Ιανουαρίου - Ιουνίου 2016 σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015, ενώ ακόμη μεγαλύτερη, της τάξης του 12,6%, είναι η κάμψη του όγκου πωλήσεων.