MOTD

Αλλαχού τα κόμματα γεννώνται διότι εκεί υπάρχουσι άνθρωποι διαφωνούντες και έκαστος άλλα θέλοντες. Εν Ελλάδι συμβαίνει ακριβώς το ανάπαλιν. Αιτία της γεννήσεως και της πάλης των κομμάτων είναι η θαυμαστή συμφωνία μεθ’ ης πάντες θέλουσι το αυτό πράγμα: να τρέφωνται δαπάνη του δημοσίου.

Εμμανουήλ Ροΐδης, 1836-1904, Έλληνας συγγραφέας

Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2024

Ξηλώνονται γραμμές παραγωγής στα ΕΑΣ! Έγκλημα χωρίς τιμωρία;

( John.k - Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αφοπλίζει την Ελλάδα για να μπορούν να οι Τούρκοι να εισβάλουν ανενόχλητοι, όπως όλα δείχνουν )

Το τέλος των Ελληνικών Αμυντικών Συστημάτων μοιάζει αναπόφευκτο με τις κινήσεις που κάνει η κυβέρνηση Μητσοτάκη. Γραμμές παραγωγής «ξηλώνονται» την ίδια ώρα που οι Ευρωπαίοι αναζητούν εναγωνίως πυρομαχικά που τα ΕΑΣ μπορούν να παράξουν! Κι όμως η κυβέρνηση αντί να εκμεταλλευθεί την όποια ευκαιρία υπάρχει για την σωτηρία των ΕΑΣ δείχνει αποφασισμένη να τα κλείσει! Κανονικά δεν θα έπρεπε να μας εκπλήσσει η στάση της. Πρόκειται για την ίδια κυβέρνηση που σπατάλησε δισεκατομμύρια των δισεκατομμυρίων με απ ευθείας αναθέσεις για οπλικά συστήματα χωρίς να διαπραγματευτεί καν οτιδήποτε για την ελληνική αμυντική βιομηχανία!!!
 
Δεν μπορεί να εξηγηθεί η απέχθεια της κυβέρνησης Μητσοτάκη για την αμυντική βιομηχανία. Απέχθεια που σε κάποιες περιπτώσεις αγγίζει και την ιδιωτική αμυντική βιομηχανία. Την ίδια ώρα πουλάει «φύκια για μεταξωτές κορδέλες» στον κόσμο περί δήθεν «επανεξοπλισμού της χώρας».
 
Παρουσιάζουμε την ενημέρωση που έγινε στους εργαζόμενους για το διοικητικό συμβούλιο της Τρίτης και ολόκληρη την παρέμβαση του εκπροσώπου του στη συνεδρίαση.
 
Προκύπτει αβίαστα ότι στα ΕΑΣ συντελείται έγκλημα και το ερώτημα είναι αν θα μείνει και αυτό ατιμώρητο.
 
Η ενημέρωση προς τους εργαζόμενους:
 
ΠΡΟΣ : Σωματεία Εργαζομένων Ε.Α.Σ. ΑΒΕΕ (ΕΒΟ-ΠΥΡΚΑΛ).
 
Εργαζόμενους Ε.Α.Σ. ΑΒΕΕ (ΕΒΟ-ΠΥΡΚΑΛ).
 
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
 
Πραγματοποιήθηκε χθες Τρίτη 13-2-2024 το υπ’ αρ. 274 Δ.Σ.
 
Στο 7ο θέμα το οποίο ήταν και το πιο κρίσιμο για το μέλλον των Ε.Α.Σ. και αφορούσε τη μετε-γκατάσταση δραστηριοτήτων του Σ.Ε. Υμηττού στο Σ.Ε. Μάνδρας, κατέθεσα μια 5σέλιδη πρόταση την οποία θα επισυνάψω στο παρόν ενημερωτικό σημείωμα.
 
Αξίζει να επισημανθεί ότι τόσο στις 17-1-2024 ημερομηνία διαβούλευσης με το Σωματείο Υμηττού και το Εργασιακό Συμβούλιο όπου κρατήθηκαν και πρακτικά, όσο και στις 29-1-2024 ημερομηνία επίσκεψης του αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης κ. Στ. Κασσελάκη, η διοί-κηση και προσωπικά ο Δ. Σύμβουλος δήλωνε άγνοια για το που πρόκειται να μεταφερθεί ο Υμηττός, το πότε κλπ.
 
Ο κ. Δ. Σύμβουλος ως εισηγητής, ισχυρίστηκε ότι το θέμα είναι τυπικό προκειμένου το ΤΑΙΠΕΔ να ενεργοποίησει διαγωνισμό που αφορά τη διαδικασία μετεγκατάστασης του Σ.Ε. Υμηττού στο Σ.Ε. Μάνδρας, χωρίς όμως από τις μελέτες να προκύπτει η δυνατότητα μετεγκατάστασης χωροταξικά, έστω και του 36% των μηχανημάτων του Υμηττού.
 
Η χθεσινή απόφαση επί του θέματος, σηματοδοτεί κατά την άποψη μου με τη τεκμηρίωση που κατέθεσα, το διαμελισμό του Σ.Ε.Υ. και τη διάλυση κύριων γραμμών παραγωγής πυρομαχικών.
 
Με λίγα λόγια αυτό που συμπεραίνω με βάση τις εξελίξεις, είναι ότι:
 
1. Το Σ.Ε. Αιγίου δεν λειτουργεί παραγωγικά.
 
2. Στο Σ.Ε. Μάνδρας θα αποξηλωθούν όλα τα εκεί εγκαταστημένα μηχανήματα (μελέτη 19-12-2023), εγκαταλείποντας έτσι το παραγωγικό έργο (αναβάθμιση BMP-1, αναβάθμιση ρουκετών RM-70, VELOS κλπ), προκειμένου να μετεγκατασταθεί το 36% των μηχανημάτων του Σ.Ε. Υμηττού.
 
3. Από το Σ.Ε. Υμηττού θα μεταφερθεί μόλις το 36% των μηχανημάτων και οι διοικητικές υπηρεσίες. Ακόμα και έτσι είναι αμφίβολο αν θα χωρέσουν στις εγκαταστάσεις του Σ.Ε. Μάνδρας. Παράλληλα τα Ε.Α.Σ. εγκαταλείπουν όλες τις γραμμές πυρομαχικών μεγάλων
 
διαμετρημάτων (το 64% των μηχανημάτων) τα οποία έχουν εθνικό ενδιαφέρον αλλά και διεθνή αυξημένη ζήτηση.
 
4. Το Σ.Ε Λαυρίου με βάση την κοινοπραξία θα ελέγχεται πλέον από τη Σλοβάκικη MSM export.
 
Τα συμπεράσματα για το που οδεύει η εταιρία ας τα βγάλει ο κάθε συνάδελφος και συναδέλ-φισσα.
 
Εισηγήθηκα:
 
– την τροποποίηση της εισήγησης του Δ. Σύμβουλου κ. Ν. Κωστόπουλου ώστε χώρος υ-ποδοχής των εγκαταστάσεων του Υμηττού να είναι το εργοστάσιο του Λαυρίου όπως είχε εξαγγείλει ο Υπ. Οικονομικών στις 13 Απριλίου 2021.
 
– Την υιοθέτηση των προτάσεων του Σωματείου Εργαζομένων Ε.Α.Σ. Υμηττού για την ε-φαρμογή μέτρων διασφάλισης των εργαζόμενων, τα οποία περιληπτικά είναι: 1. Πα-ροχή κινήτρων για οικειοθελείς αποχωρήσεις, 2. Ένταξη στο σύστημα της κινητικότη-τας, 3. Δημιουργία προσωποπαγών θέσεων στο Δημόσιο, ευρύτερο Δημόσιο Τομέα, Ο.Τ.Α., 4. Παροχή θεσμικών και οικονομικών κινήτρων σε όσους/-ες εργαζόμενους με-ταβούν στις νέες εγκαταστάσεις.
 
– Τις αποφάσεις του 7ου θέματος του Δ.Σ. 274/13-2-2024, να εγκρίνει η Γ.Σ. Μετόχων.
 
Όσα πρότεινα δεν έγιναν αποδεκτά.
 
ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΑ την εισήγηση του Δ. Συμβούλου κ. Ν. Κωστόπουλου για το θέμα της μετεγκα-τάστασης δραστηριοτήτων του Σ.Ε. Υμηττού, επισημαίνοντας την απώλεια εσόδων που θα προκύψει για τα Ε.Α.Σ., την απώλεια γραμμών παραγωγής πυρομαχικών με μεγάλη ζήτηση και την αποδυνάμωση της αμυντικής θωράκισης της χώρας και της αποτρεπτικής της ικανότητας.
 
Στα θέματα 3, 5 και 6 ψήφισα ΝΑΙ. Στο θέμα της συγκρότησης επιτροπών για τους διαγωνισμούς πρότεινα να ερωτώνται οι συνάδελφοι που πρόκειται να συμμετέχουν στις επιτροπές αν είναι σύμφωνοι για τη συμμετοχή τους και τούτο διότι σε κάποιες περιπτώσεις συνάδελφοι έχουν δηλώσει αδυναμία έκφρασης άποψης λόγω ελλιπών γνώσεων του αντικειμένου των διαγωνισμών.
 
Στα θέματα 2β και 4, ψήφισα ΠΑΡΩΝ. 
 
Συναδελφικά ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΑΡΑΝΤΗΣ
 
Εκπρόσωπος εργαζομένων
 
Μέλος ΔΣ Ε.Α.Σ ΑΒΕΕ (ΕΒΟ-ΠΥΡΚΑΛ)
 
Όλη η παρέμβαση του εκπροσώπου των εργαζομένων στα ΕΑΣ Γιάννη Σαράντη:
 
ΠΡΟΣ : Πρόεδρο Δ.Σ. Ε.Α.Σ. κ. Αθ. Τσιόλκα
 
Δ. Σύμβουλο κ. Ν. Κωστόπουλο
 
Μέλη Δ.Σ. Ε.Α.Σ.
 
Κοιν. : Υπ.ΕΘ.Α. κο. Ν. Δένδια 
 
Γ. Γραμματέα ΥΠΕΘΑ κ. Αντ. Οικονόμου
 
Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ.
 
Σωματεία Εργαζομένων στα Ε.Α.Σ.
 
Υμηττού – Αιγίου – Μάνδρας – Λαυρίου – ΣΕΕΛΛΑΣ 
 
Θέμα: Μετεγκατάσταση Δραστηριοτήτων Ε.Α.Σ. Υμηττού (θέμα 7ο στο Δ.Σ. 274/13-2-2024).
 
Κύριε Πρόεδρε, κύριε Δ. Σύμβουλε, 
 
Κυρία, Κύριοι, 
 
Τα μέλη του Δ.Σ. της εταιρίας είμαστε υπεύθυνοι για την υπεράσπιση των συμφερόντων της, εάν εκτιμάμε ότι αυτά πλήττονται από κάποια αιτία ακόμα και αν αυτή προέρχεται από λανθασμένες αποφάσεις του μετόχου. Όμως οι ευθύνες του Πρόεδρου και του Διευθύνοντα Συμβούλου είναι προφανώς μεγαλύτερες ειδικά αν είναι ενήμεροι για βλαπτικά γεγονότα.
 
Στις αρχές Απριλίου 2021 ο Πρωθυπουργός εξήγγειλε την μετεγκατάσταση του εργοστασίου από τον Υμηττό στο Λαύριο. Μερικές ημέρες μετά, στις 13 Απριλίου 2021, δόθηκε δια-δικτυακή συνέντευξη Τύπου τεσσάρων υπουργών. Συμμετείχαν ο τότε Υπ. Ανάπτυξης κ. Αδ. Γε-ωργιάδης, ο τότε Υπ. Οικονομικών κ. Χρ. Σταϊκούρας, ο τότε αναπλ. Υπ. Ανάπτυξης κ. Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπ. παρά τω Πρωθυπουργώ κ. Άκης Σκέρτσος . Ο Υπ. Οικονομικών ο κ. Σταϊκούρας, στη συνέντευξη Τύπου, είπε μεταξύ άλλων, ότι αναλαμβάνει τη χρηματοδότηση της μεταφοράς της παραγωγικής διαδικασίας στο Λαύριο, καθώς και την εκπόνηση όλων των σχετικών μελετών, με κυριότερες τη μελέτη καταγραφής της παραγωγικής διαδικασίας και της μελέτης μετεγκατάστασης του εξοπλισμού, προκειμένου τα ΕΑΣ να συνεχίσουν να επιτελούν τον στρατηγικό τους ρόλο για την Εθνική Άμυνα και την Ελληνική Οικονομία. 
 
Στις 26 Οκτωβρίου 2022 ο Δ/νων Σύμβουλος κ. Ν. Κωστόπουλος διένειμε στα σωματεία των εργαζομένων μελέτη της εταιρίας DELOITTE με ημερομηνία 7 Δεκεμβρίου 2021 και τίτλο «Μετεγκατάσταση Δραστηριοτήτων ΕΑΣ Υμηττού : Σύνοψη – Βασικά σημεία μελέτης». Η μελέτη επισημαίνει στη σελ. 65 : «Δεδομένης της πρόθεσης νέων αναθέσεων από το Υπ. Άμυνας και της οικονομικής κατάστασης της ΕΑΣ, κρίνεται σκόπιμη η εξέταση ενός ολιστικού επιχειρηματικού σχεδιασμού για το σύνολο των δραστηριοτήτων της εταιρίας (και όχι σε επίπεδο επιμέρους παραγωγικών συγκροτημάτων) κ.λπ.».
 
Η μελέτη της DELOITTE κατέγραψε τις εγκαταστάσεις του Υμηττού (σελ.20) σε δέκα (10) συγκροτήματα και σε δέκα εννιά κτίρια συνολικής έκτασης 31.807 τετραγωνικών μέτρων. Όμως τα στοιχεία της συνολικής έκτασης των εγκαταστάσεων είναι λανθασμένα διότι οι μελετητές δεν πρόσεξαν ότι το κτίριο 79 της Καλυκοποιίας διαθέτει δύο ορόφους, από 4.500 τ.μ. έκαστος και συνεπώς η έκταση της είναι 10.500 τ.μ. και όχι 6.400 τ.μ. Εκτός όμως από αυτό το λάθος, η μελέτη της DELOITTE δεν συμπεριέλαβε στοιχεία για χώρους αποθήκευσης, βλητικού σταθμού, τροχείου, θερμικών κατεργασιών κ.α. βοηθητικών χώρων. Λόγω του λάθους με τον υπολογισμό του κτιρίου 79 (κτίριο της Καλυκοποιϊας) και ο μη υπολογισμός χώρων αποθήκευσης, Τροχείου κλπ, τίθεται σε αμφιβολία εάν θα χωρέσουν στη Μάνδρα η Καλυκοποϊα, το Iris-T και η ανοδίωση. Σοβαρό ερώτημα επίσης είναι εάν μαζί με τα παραγωγικά τμήματα υπάρχει δυνατότητα και για ύπαρξη χώρων στη Μάνδρα οι οποίοι θα υποδεχθούν τις διοικητικές υπηρεσίες της εταιρίας.
 
Συνεπώς είναι αμφίβολο αν χωράνε στο Σ.Ε. Μάνδρας ακόμα και οι προτεινόμενες από τον μέτοχο εγκαταστάσεις του Υμηττού (Καλυκοποιία, Iris-t και ανοδίωση). Οι μελετητές της Deloitte στα συμπεράσματά τους προτείνουν τη μετεγκατάσταση στο εργοστάσιο της Μάνδρας αναγνωρίζοντας ότι δεν επαρκεί ο χώρος αλλά ικανοποιούν την κυβερνητική επιδίωξη για σύντομο «άδειασμα» του Υμηττού με το μικρότερο κόστος. Η βλαπτική αυτή εξέλιξη για τα Ε.Α.Σ. υποχρεώνει τους μελετητές να επισημάνουν ότι: «Πριν την λήψη της οριστικής απόφασης σκόπιμο κρί-νεται να εκπονηθεί ένα ολιστικό επιχειρησιακό σχέδιο για το σύνολο των δραστηριοτήτων της ΕΑΣ (και όχι σε επίπεδο επιμέρους παραγωγικών συγκροτημάτων) εναρμονισμένο με τις στρα-τηγικές κατευθύνσεις του μετόχου στο πλαίσιο του οποίου θα επανεξεταστούν οι παραγωγικές δραστηριότητες της εταιρίας και η κατανομή τους μεταξύ των συγκροτημάτων Λαυρίου, Μάν-δρας και Αιγίου». 
 
Τον Μάιο του 2023, η Κυβέρνηση ανέθεσε μελέτη «Μετεγκατάσταση Δραστηριοτήτων ΕΑΣ Υμηττού – Διαμόρφωση των χώρων στο ακίνητο των ΕΑΣ στην Μάνδρα Αττικής» η οποία ολοκληρώθηκε και παραδόθηκε τον Δεκέμβριο του 2023. Η πρόταση της μελέτης είναι η αποξήλωση των μηχανημάτων του εργοστασίου της Μάνδρας και η μεταφορά 347 επί συ-νόλου 969 μηχανημάτων από τον Υμηττό, τα οποία έχουν κριθεί ωφέλιμα και λειτουργικά (δηλαδή το 36%) και συγκεκριμένα μεταφορά της Καλυκοποιίας, του Iris-t, της ανοδίωσης, του γενικού Μηχανουργείου και του Μηχανουργείου του Iris-t ενώ τα υπόλοιπα 626 μηχανήματα (το 64%) που αντιστοιχούν στα παραγωγικά συγκροτήματα του Οβιδουργείου, των Αυτομάτων Μηχανημάτων κ.λπ., προτείνεται η αποθήκευσή τους στο Λαύριο. Συνεπώς θα πάψουν να παράγονται στην χώρα μας πυρομαχικά όπως π.χ. βλήματα μεγάλου δια-μετρήματος πυροβολικού 155 χιλ., βλήματα φρεγατών μάχης και ασκήσεων 76/62 χιλ., πυ-ρομαχικά μεσαίων διαμετρημάτων π.χ. 30-40 χιλ. Αυτή δε η απόφαση λαμβάνεται παρά την μεγάλη αύξηση της διεθνούς ζήτησης, το Act Support Ammunition Program – A.S.A.P. αλλά και τις ανάγκες του Π.Ν. σε πυρομαχικά 76/62 χιλ. (ενδεικτικά στο Παράρτημα παραθέτω στοι-χεία αναμενόμενων αναθέσεων όπως έχουν δοθεί αρμοδίως). Οι αναμενόμενες αυτές ανα-θέσεις θα χαθούν για τα ΕΑΣ αν υλοποιηθούν οι κυβερνητικές αποφάσεις.
 
Είναι προφανές ότι, οι πιο πάνω βλαπτικές αποφάσεις έγιναν εν γνώσει και σε συνεργασία με τη Διοίκηση και χωρίς ενημέρωση του Δ.Σ. της εταιρίας. Έτσι εξηγούνται π.χ. η άρνηση της διοίκησης να αγοράσει την πρέσα κωνικοποίησης, να ενεργοποιήσει την γραμμή παραγωγής των βλημάτων πυροβολικού και πυρομαχικών φρεγατών, να καταργήσει συμβάσεις π.χ. με την Αίγυπτο. Είναι σαφές ότι από την υλοποίηση αυτών των αποφάσεων θα προκύψουν απώλειες ευκαι-ριών και εσόδων για την εταιρία.
 
Ο εισηγητής του 7ου θέματος Δ. Σύμβουλος κ. Ν. Κωστόπουλος οφείλει να εξηγήσει τους λό-γους που δεν τηρείται η εξαγγελία του Υπ. Οικονομικών για μετεγκατάσταση στο εργοστάσιο στο Λαύριο και αν θεωρεί την μετεγκατάσταση στη Μάνδρα ωφέλιμη εξέλιξη για την εταιρία.
 
Τέλος επισημαίνω ότι, από την διάταξη του άρθρου 149 του ν.4278/2021 το Υπ. Εθν. Άμυνας έχει την ευθύνη της διατήρησης και ενίσχυσης της αμυντικής βιομηχανικής υποδομής της χώρας στα πλαίσια της Εθνικής Αμυντικής Βιομηχανικής Στρατηγικής (ΕΑΒΣ) . Συνεπώς ενέργειες μείωσης της αμυντικής βιομηχανικής υποδομής επιβάλλεται να εγκρίνονται ή να απορρίπτονται από το Υπ. Εθν. Άμυνας.
Συμπερασματικά, η έγκριση από το Δ.Σ. των ΕΑΣ της κυβερνητικής πρόθεσης για μετε-γκατάσταση μικρού μόνο μέρους των εγκαταστάσεων του Υμηττού στην Μάνδρα, μας καθι-στά υπεύθυνους για βλαπτική απόφαση σε βάρος της εταιρίας διότι θα καταργηθούν τα 2/3 του εξοπλισμού του εργοστασίου του Υμηττού με αποτέλεσμα να πάψουν να παράγονται πυρομαχικά για τα οποία υπάρχει εσωτερική και διεθνής ζήτηση και διότι θα καταργηθεί ο εξοπλισμός της Μάνδρας με συνέπεια να αδυνατεί η εταιρία να αναλαμβάνει εργασίες συντήρησης-εκσυγχρονισμού οπλικών συστημάτων, διότι υπάρχει σημαντική πιθανότητα να μην χωρέσουν στην Μάνδρα ούτε αυτές οι εγκαταστάσεις που έχει επιλέξει η κυβέρνηση να μετεγκατασταθούν κυρίως λόγω του λάθους της εταιρίας συμβούλων στον υπολογισμό της επιφάνειας της Καλυκοποιίας. Η υλοποίηση των πιο πάνω κυβερνητικών αποφάσεων αλλά και της σκόπιμης διατήρησης του εργοστασίου του Αιγίου σε παραγωγική αδράνεια (μη επισκευή του κτιρίου παραγωγής) θα οδηγήσει την εταιρία σε πλήρη απαξίωση και τη χώρα μας σε μειωμένη αμυντική ικανότητα.
 
Κατόπιν των ανωτέρω:
 
Επισημαίνω τους κινδύνους από ενδεχόμενη υιοθέτηση της εισήγησης του Δ. Συμβού-λου κ. Κωστόπουλου για την εταιρία αλλά και για τα μέλη του Δ.Σ.
 
Εισηγούμαι:
 
– την τροποποίηση της εισήγησης του Δ. Σύμβουλου κ. Ν. Κωστόπουλου ώστε χώρος υποδοχής των εγκαταστάσεων του Υμηττού να είναι το εργοστάσιο του Λαυρίου όπως είχε εξαγγείλει ο Υπ. Οικονομικών στις 13 Απριλίου 2021.
 
– Την υιοθέτηση των προτάσεων του Σωματείου Εργαζομένων Ε.Α.Σ. Υμηττού για την εφαρμογή μέτρων διασφάλισης των εργαζόμενων, τα οποία περιληπτικά είναι: 
 
1. Παροχή κινήτρων για οικειοθελείς αποχωρήσεις, 2. Ένταξη στο σύστημα της κινητι-κότητας, 3. Δημιουργία προσωποπαγών θέσεων στο Δημόσιο, ευρύτερο Δημόσιο Το-μέα, Ο.Τ.Α., 4. Παροχή θεσμικών και οικονομικών κινήτρων σε όσους/-ες εργαζόμε-νους μεταβούν στις νέες εγκαταστάσεις.
 
– Τις αποφάσεις του 7ου θέματος του Δ.Σ. 274/13-2-2024, να εγκρίνει η Γ.Σ. Μετόχων.
 
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ. 
 
1. Στη σελίδα 79 του Επιχειρησιακού – Στρατηγικού Σχεδίου 2023 – 2027 των Ε.Α.Σ., αναφέ-ρονται:
 
– ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΡΟΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗ :
 
76/62 ΜΜΤΠ 13.500 ΤΕΜ. – Π/Υ 11,04 ΕΚ. ΕΥΡΩ
 
– ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ :
 
76/62 ΗΕ 13.500 ΤΕΜ.
 
155 ER 31.000 TEM.
 
40X53 212.000 TEM.
 
30 APACHE 110.000 TEM.
 
2. Τo ΥΠ.ΕΘ.Α. με την απάντηση Φ.900Α/3583/18486/3.10.2022 απάντησε στην 6033/24.6.2022 ερώτηση του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, ότι έχει πρόθεση ανάθεσης:
 
– ΡΟΥΚΕΤΕΣ 122 ΧΙΛ. 24.640 ΤΕΜ. – Π/Υ 87,9 ΕΚ.ΕΥΡΩ
 
– 120 mm 30.360 ΤΕΜ. – Π/Υ 147,9 ΕΚ.ΕΥΡΩ
 
– 76/62 ΤΡ 13.000 ΤΕΜ. – Π/Υ 11,04 ΕΚ. ΕΥΡΩ
 
3. Στη σελίδα 14 της έκθεσης του Δ.Σ. προς τη Γ.Σ. Μετόχων στις 18-10-2022, επισημαίνονται οι παρακάτω αναμενόμενες συμβάσεις:
 
– ΡΟΥΚΕΤΕΣ 122 ΧΙΛ. – Π/Υ 80 ΕΚ.ΕΥΡΩ
 
– 155 ΧΙΛ. HERA – Π/Υ 37 ΕΚ.ΕΥΡΩ
 
– 76/62 – Π/Υ 8 ΕΚ.ΕΥΡΩ
 
– 30 ΑΡACHE. – Π/Υ 15 ΕΚ.ΕΥΡΩ
 
– 40Χ53 – Π/Υ 15 ΕΚ.ΕΥΡΩ
 
– RM 70 – Π/Υ 83 ΕΚ. ΕΥΡΩ
 
– 120 mm ΑΡΜΜΑΤΩΝ – Π/Υ 148 ΕΚ. ΕΥΡΩ
 
– Π.Γ. DM 72 – Π/Υ 12 ΕΚ,ΕΥΡΩ
 
– ΤΑΚ – Π/Υ 2 ΕΚ.ΕΥΡΩ
 
– ΜΙΝΙΜΙ – 11 ΕΚ.ΕΥΡΩ
 
Συνεπώς, είναι βέβαιη η αδυναμία λήψης νέων συμβάσεων καθώς και η συνακόλουθη απώλεια εσόδων για την εταιρία, παρά το γεγονός της ύπαρξης αναγκών από τα Γενικά Επιτελεία και της εκφρασμένης πρόσθεσης του ΥΠ.ΕΘ.Α. να αναθέσει στα Ε.Α.Σ.
 
Επί πλέον, η αποξήλωση των μηχανημάτων του Σ.Ε. Μάνδρας ακυρώνει την αναβάθμιση των οχημάτων BMP-1, τη συντήρηση συστημάτων VELOS, την αναβάθμιση ρουκετών RM-70 κλπ.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου