Εμφανίζονται “άκαπνοι” σαλωνάτοι , μη γνώστες της παράδοσης του τόπου, που ίσως να μην υπηρέτησαν και στρατιωτική θητεία, με θεωρητικά εργαλεία ανάλυσης εκτός ιστορικής πολιτιστικής πραγματικότητας που δεν ξέρουν να ξεχωρίσουν τη σερβέτα από το φέσι, το άλογο από το μουλάρι , τη γίδα από το πρόβατο . Που η σχέση τους με τη φύση είναι εκδρομή για κοψίδια, που δεν έχουν κοιμηθεί βρεγμένοι στο έδαφος και μέσα στην ψείρα, που ακούν μπαταριά από καριοφίλι χωρίς βόλι, σε αναπαράστασεις και @@#@ πάνω τους . Που δεν ξέρουν ποιός Άγιος γιορτάζει και που, στις 17 Μαρτίου , που δεν έχουν δει Οθωμανικές πηγές ούτε τα ελληνικά αρχεία καλά καλά και με ύφος περισπούδαστο χωρίς βιβλία δίπλα τους, μας λένε τα φαντασιακά ιδεολογήματά τους ως θέσφατα που πρέπει να πιστέψει το popolo ως την ex officio μόνη αλήθεια.
Προσπαθούν , επικεντρώνοντας στις παθογένειες των αγωνιστών και τα πάθη της φυλής, να καταδειξουν πως αυτοί ως ” επιστήμονες αντικειμενικοί κριτές ” είναι καλύτεροι από τα ” υποκείμενα ” μελέτης ( αγωνιστές) ζητώντας ακαδημαϊκή και κοινωνική δόξα – ηρωοποίηση, εις βάρος των όντως ηρώων ( παρα τα πάθη και τη διχόνοια που είχαν).
Όμως δεν θα γίνουν ποτέ διαχρονικοί ήρωες αυτοί οι νέοι Ηρόστρατοι, στη θέση του Κολοκοτρώνη . Θα μείνουν αιώνιοι “χαλβάδες”.
Το παλαιότερο αφήγημά τους ήταν:
Περνούσαμε καλά με τους Οθωμανούς.
Το νέο είναι: Γαλλική επανάσταση – διαφωτισμός- ξένη βοήθεια – Μαυροκορδάτος- γίναμε Ευρώπη.
Αγνοώντας παντελώς ή παραβλέποντας ηθελημένα τον αγώνα λογίων- εμπόρων- λαού- Καποδίστρια για αβασίλευτη μη μοναρχική δημοκρατία που τίναξε στον αέρα την Οθωμανική αυτοκρατορία και χάρις στην Ελληνική επανάσταση έκανε το δικό της εκσυγχρονισμό ( tanzimat) , ενώ λίγο ακόμα και θα διαλυόταν λόγω των ελληνικών δημοκρατικών εθνοσυνελεύσεων, όλο το ευρωπαϊκό δεσποτικό κατεστημένο. Γι’ αυτό η ελληνική επανάσταση πολεμήθηκε απ’ όλα τα καθεστώτα και πολεμάται ακόμα ως σημείο ιστορικής καμπής. Θέλουν να την διστρεβλώσουν , αφού δεν μπορούν να την εξαφανίσουν από τη λαϊκή μνήμη.
Το διαλυτικό αφήγημα των ημερών είναι:
Μην γιορτάζετε την ψευδή ημερομηνία της 25ης Μαρτίου , να γιορτάζετε τις τοπικές γιορτές απελευθέρωσης κάθε τόπου. Και φουσκώνουν σαν παγώνια οι τοπικοί εγωιστές κάθε περιοχής , πως αυτοί ήταν οι πρώτοι και όχι άλλοι, λες και θα μπορούσε τότε, να στηρίξει επανάσταση ένας τόπος χωρίς να βάλουν πλάτη όλοι οι Έλληνες όπου δη.
Αν χαθεί η ενότητα της 25ης ( όπως θέλουν), προτάσσοντας το τοπικό, τότε χάνουμε τον σπουδαιότερο μεταξύ μας δεσμό όλοι οι Έλληνες.
Προσωπικά , έστω και εάν μείνω μόνος μου ΔΕΝ θα το επιτρέψω .
Όπως έλεγε ο Μάρκος Βαμβακάρης ” στο μάτι τους γυαλί καρφί θα μπαίνω “
Πηγή : https://www.militaire.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου