( John.k - Πάντα στο τέλος, όλοι οι αυταρχικοί δικτατορίσκοι και τα φασιστικά τους ολοκληρωτικά καθεστώτα, είχαν μια ροπή προς το…… καρακιτσαριό, για κάποιο λόγο ….. Άλλωστε όλες οι αντίθετες φωνές σωπαίναν είτε με το καλό, είτε με την βία …… )
Με τον γαλλικό Οίκο μόδας Dior εξοικειωθήκαμε ως χώρα από τότε που η κυρία Μαρέβα Γκραμπόφσκι πήρε ειδική άδεια για να σπάσει την καραντίνα προκειμένου να συνοδεύσει εκπροσώπους του την Καλαμάτα.
Είναι της δουλειάς γαρ. Το είπε και ο Άδωνις.
Με τον γαλλικό Οίκο μόδας Dior εξοικειωθήκαμε ως χώρα από τότε που η κυρία Μαρέβα Γκραμπόφσκι πήρε ειδική άδεια για να σπάσει την καραντίνα προκειμένου να συνοδεύσει εκπροσώπους του την Καλαμάτα.
Είναι της δουλειάς γαρ. Το είπε και ο Άδωνις.
Τα υπόλοιπα έτρεξαν ως συνέπεια εκείνης της επίσκεψης. Η Μενδώνη τσιμέντωσε την Ακρόπολη και πολλοί υποπτεύονται ότι αυτό δεν είναι άσχετο από την φιλοδοξία των Γάλλων να ανεβάσουν τα μοντέλα τους στον Παρθενώνα- κάτι που δεν κατάφερε ένας ανταγωνιστής τους πριν από τέσσερα χρόνια.
Μετά μας ενημέρωσαν ότι το πακέτο είναι μεγαλύτερο και θα γίνουν και άλλες εκδηλώσεις μόδας στην Ελλάδα από την πλευρά τους, αφιερωμένες μάλιστα στην επέτειο της ελληνικής Επανάστασης. Καλώς να ορίσουν οι άνθρωποι.
Η πρώτη οργανώθηκε στο Καλλιμάρμαρο με «λαμπρότητα». Προπαγανδίσθηκε σαν «εθνικό γεγονός». Και συνέρρευσαν κάπου 400 εκλεκτοί και επιλεγμένοι. Αληθινά σημαντικοί και fake. Εύποροι και παρατρεχάμενοι. Προσωπικότητες και σούργελα. Έτσι γίνεται σ’ αυτές τις περιπτώσεις. Ουδεμία πρωτοτυπία. Ότι είδαμε ήταν προϊόν του μάρκετινγκ του Οίκου.
Η έκπληξη ήταν η παρουσία της κυρίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου, η οποία μάλιστα ράφτηκε ειδικά για αυτή τη παρουσία. Απίστευτο, αλλά το διαφήμισε κιόλας. Και ας μην είναι καν το στυλ της γι’ αυτά τα πράγματα.
Προφανώς κάτι δεν καταλαβαίνουμε. Ο γαλλικός Οίκος βρήκε την ευκαιρία που κυβερνάει το Μητσοτακέικο και έκανε τα αριστουργήματα της ελληνικής αρχαιότητας ντεκόρ για τη δουλειά του.
Μπορεί και για τη χώρα να είναι από πλευράς προβολής καλό ότι οργανώθηκε αυτή η εκδήλωση στην Αθηνα- αν εξεγερθεί η ιεροσυλία της Μενδόνη με τη Ακρόπολη, που θα παραδοθεί στα «βέβηλα» συνεργεία μιας φωτογράφησης μοντέλων.
Να δεχθούμε και τη διαφημιστική θεώρηση ότι Dior Cruise 2022 Collection «μετέφερε τον αρχαιοελληνικό πολιτισμό σε όλη την υφήλιο», όπως προβλήθηκε.
Ότι με το project «Dior Celebrates Greece», ο οίκος «τιμά τη χώρα μας και τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση, μέρος του οποίου ήταν το defile στο Παναθηναϊκό Στάδιο».
Να εκτιμήσουμε και ότι η « συλλογή έχει σχεδιαστεί και έχει ραφτεί από Ελληνίδες και Έλληνες τεχνίτες δημιουργούς που ζουν και εργάζονται σε διάφορες περιοχές της χώρας, όπως το Σουφλί, το Άργος και η Καλαμάτα».
Όλα αυτά καλώς έγιναν. Πολλοί από όσους πήραν μέρος σ’ αυτή την «λαμπρή βραδιά». είναι άνθρωποι που έχουν σχέση με τη μόδα, πληρώνουν για να την έχουν στη διάθεσή τους και είναι συνυφασμένη με τη ζωή τους.
Η αρχηγός του ελληνικού κράτους τι δουλειά είχε ανάμεσά τους- δίκην μασκότ σε πασαρέλα;
Αν νόμισε ότι πρέπει να βοηθήσει για λόγους «εθνικού συμφέροντος» με το αξίωμά της, ας έκανε μια δήλωση. Αν και δεν είναι τιμητικό στον ανώτατο πολιτειακό να συμβάλει σε ένα επιχειρηματικό σχέδιο.
Η αυτοπρόσωπη παρουσία της τι εξυπηρετούσε; Ποια μηνύματα έστελνε και σε ποιον; Όχι ασφαλώς στη διεθνή Κοινότητα. Δεν είναι δα η Μελίνα, η Αγγελοπούλου, η Ειρήνη Παππά και η επίκαιρη και άξια ,για να την ξέρουν έξω από τα ελληνικά σύνορα. Αν αυτόν τον τρόπο διάλεξε για να τη μάθουν, έκανε καλώς.
Γιατί μια μέχρι χθες μισθοσυντήρητη δικαστίνα, που έχει σήμερα απλώς την χορηγία του ελληνικού κράτους, να ντύνεται σε ένα ακριβό μόδιστρο για ένα βράδυ; Για να εντυπωσιάσει ποιον; Για τη δουν ποιοι; Για να συμβολίσει της. Για να καταξιωθεί πού;
Η εκδήλωση καλώς έγινε για τους λόγους που έγινε. Και ακόμη καλύτερα έκαναν και την τίμησαν όσοι έχουν συνάφειά με το περιεχόμενο της. Ή όσοι έπρεπε να παραστούν για « υπηρεσιακούς» λόγους.
Οσα έγιναν στο Καλλιμάρμαρο δεν ήταν καν υπό την αιγίδα της – και πολλοί ξέρουν, αν μπορούσαν οι αρμόδιοι του Dior, ποιο το όνομα θα ανέφεραν.
Να δούμε τώρα τι θα αποσύρει, όταν καταλάβει ότι η παρουσία της στο σόου, ήταν μάλλον ανάρμοστη -πολιτικά, αισθητικά και θεσμικά- απέναντι σ’ αυτούς που οφείλει να εκφράζει.
Μετά μας ενημέρωσαν ότι το πακέτο είναι μεγαλύτερο και θα γίνουν και άλλες εκδηλώσεις μόδας στην Ελλάδα από την πλευρά τους, αφιερωμένες μάλιστα στην επέτειο της ελληνικής Επανάστασης. Καλώς να ορίσουν οι άνθρωποι.
Η πρώτη οργανώθηκε στο Καλλιμάρμαρο με «λαμπρότητα». Προπαγανδίσθηκε σαν «εθνικό γεγονός». Και συνέρρευσαν κάπου 400 εκλεκτοί και επιλεγμένοι. Αληθινά σημαντικοί και fake. Εύποροι και παρατρεχάμενοι. Προσωπικότητες και σούργελα. Έτσι γίνεται σ’ αυτές τις περιπτώσεις. Ουδεμία πρωτοτυπία. Ότι είδαμε ήταν προϊόν του μάρκετινγκ του Οίκου.
Η έκπληξη ήταν η παρουσία της κυρίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου, η οποία μάλιστα ράφτηκε ειδικά για αυτή τη παρουσία. Απίστευτο, αλλά το διαφήμισε κιόλας. Και ας μην είναι καν το στυλ της γι’ αυτά τα πράγματα.
Όπως μας πληροφόρησαν το φόρεμά της «δημιούργησε αποκλειστικά για την Πρόεδρο της Δημοκρατίας ο οίκος Christos Costarellos και είναι από μεταξωτό crepe cady με ασύμμετρη αλπικέ δαντέλα σαντιγί, σε χρώμα βαθύ μπλε του Αιγαίου. Η λιτή πολυτέλεια του ενδύματος ολοκληρώνεται με αλπικέ λουλούδια από κεντημένη μεταξωτή ρομάντζα Σουφλίου».Με αυτή την ενδυμασία εμφανίσθηκε από το πουθενά, ανάμεσα σε αληθινά κομψές κυρίες, που είχαν τον αέρα της βραδιάς και σε κάτι νούμερα που βρέθηκαν εκεί λόγω της παρούσας θέσης τους. Ούτε χθες τους είχαν καλέσει, ούτε αύριο θα το κάνουν.
Προφανώς κάτι δεν καταλαβαίνουμε. Ο γαλλικός Οίκος βρήκε την ευκαιρία που κυβερνάει το Μητσοτακέικο και έκανε τα αριστουργήματα της ελληνικής αρχαιότητας ντεκόρ για τη δουλειά του.
Μπορεί και για τη χώρα να είναι από πλευράς προβολής καλό ότι οργανώθηκε αυτή η εκδήλωση στην Αθηνα- αν εξεγερθεί η ιεροσυλία της Μενδόνη με τη Ακρόπολη, που θα παραδοθεί στα «βέβηλα» συνεργεία μιας φωτογράφησης μοντέλων.
Να δεχθούμε και τη διαφημιστική θεώρηση ότι Dior Cruise 2022 Collection «μετέφερε τον αρχαιοελληνικό πολιτισμό σε όλη την υφήλιο», όπως προβλήθηκε.
Ότι με το project «Dior Celebrates Greece», ο οίκος «τιμά τη χώρα μας και τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση, μέρος του οποίου ήταν το defile στο Παναθηναϊκό Στάδιο».
Να εκτιμήσουμε και ότι η « συλλογή έχει σχεδιαστεί και έχει ραφτεί από Ελληνίδες και Έλληνες τεχνίτες δημιουργούς που ζουν και εργάζονται σε διάφορες περιοχές της χώρας, όπως το Σουφλί, το Άργος και η Καλαμάτα».
Όλα αυτά καλώς έγιναν. Πολλοί από όσους πήραν μέρος σ’ αυτή την «λαμπρή βραδιά». είναι άνθρωποι που έχουν σχέση με τη μόδα, πληρώνουν για να την έχουν στη διάθεσή τους και είναι συνυφασμένη με τη ζωή τους.
Η αρχηγός του ελληνικού κράτους τι δουλειά είχε ανάμεσά τους- δίκην μασκότ σε πασαρέλα;
Αν νόμισε ότι πρέπει να βοηθήσει για λόγους «εθνικού συμφέροντος» με το αξίωμά της, ας έκανε μια δήλωση. Αν και δεν είναι τιμητικό στον ανώτατο πολιτειακό να συμβάλει σε ένα επιχειρηματικό σχέδιο.
Η αυτοπρόσωπη παρουσία της τι εξυπηρετούσε; Ποια μηνύματα έστελνε και σε ποιον; Όχι ασφαλώς στη διεθνή Κοινότητα. Δεν είναι δα η Μελίνα, η Αγγελοπούλου, η Ειρήνη Παππά και η επίκαιρη και άξια ,για να την ξέρουν έξω από τα ελληνικά σύνορα. Αν αυτόν τον τρόπο διάλεξε για να τη μάθουν, έκανε καλώς.
Γιατί μια μέχρι χθες μισθοσυντήρητη δικαστίνα, που έχει σήμερα απλώς την χορηγία του ελληνικού κράτους, να ντύνεται σε ένα ακριβό μόδιστρο για ένα βράδυ; Για να εντυπωσιάσει ποιον; Για τη δουν ποιοι; Για να συμβολίσει της. Για να καταξιωθεί πού;
Η εκδήλωση καλώς έγινε για τους λόγους που έγινε. Και ακόμη καλύτερα έκαναν και την τίμησαν όσοι έχουν συνάφειά με το περιεχόμενο της. Ή όσοι έπρεπε να παραστούν για « υπηρεσιακούς» λόγους.
Η Σακελλαροπούλου έπεσε «πάλι θύμα» κακών συμβούλων και έκανε ένα ακόμη φάουλ.Μόλις πρόσφατα απέσυρε τη ατυχή προσφορά αιγίδας σε ένα αμφιλεγόμενο συνέδριο.
Οσα έγιναν στο Καλλιμάρμαρο δεν ήταν καν υπό την αιγίδα της – και πολλοί ξέρουν, αν μπορούσαν οι αρμόδιοι του Dior, ποιο το όνομα θα ανέφεραν.
Να δούμε τώρα τι θα αποσύρει, όταν καταλάβει ότι η παρουσία της στο σόου, ήταν μάλλον ανάρμοστη -πολιτικά, αισθητικά και θεσμικά- απέναντι σ’ αυτούς που οφείλει να εκφράζει.
Γ. Λακόπουλος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου