Η άσκηση βίας από οποιονδήποτε, ακόμη και αν έχει σοβαρή αιτία, είναι εντελώς απαράδεκτη. Δεν είναι όμως μόνο η φυσική, σωματική βία απαράδεκτη αλλά, επίσης, η βία που ασκείται με τα λόγια, με τις δηλώσεις και φυσικά με τα έργα των πολιτικών.
«Την προσαγωγή τριών ακόμη ατόμων για την υπόθεση του ξυλοδαρμού του δημάρχου Θεσσαλονίκης, δρομολόγησε η αστυνομία το βράδυ της Κυριακής. Οι αρχές εξετάζουν αν οι τρεις προσαχθέντες συμμετείχαν στην επίθεση σε βάρος του δημάρχου Θεσσαλονίκης το Σάββατο, στην περιοχή του Λευκού Πύργου, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου«
Επικαιρότητα
Ο κ. Μπουτάρης είναι ένας συμπαθής επιχειρηματίας, γόνος μίας αστικής οικογένειας με πολυετή δραστηριότητα στον τομέα των ποτών, η οποία ιδρύθηκε το 1879 – έχοντας σπουδάσει μετά το πειραματικό σχολείο του ΑΠΘ και το κολέγιο Ανατόλια, Χημεία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο και Οινολογία. Η καταγωγή του είναι βλάχικη, από το Κρούσοβο των Σκοπίων, το Νυμφαίο Φλώρινας και τη Μοσχόπολη που σήμερα ανήκει στην Αλβανία (πηγή). Μετά τη διαφοροποίηση με τον αδελφό του, ξεκίνησε μία δική του εταιρεία με κρασιά, η οποία σήμερα έχει τζίρο 7,2 εκ. €, καθαρά κέρδη 708 εκ. € και οφειλές 11,25 εκ. €, εισάγοντας όπως λέγεται χύμα πρώτες ύλες και από τα Σκόπια – ενώ το 2011 εξελέγη δήμαρχος Θεσσαλονίκης.
Ο χαρακτήρας του είναι κατά την άποψη μου εκκεντρικός, οπότε όλα όσα δηλώνει πρέπει να εξετάζονται από τη συγκεκριμένη οπτική γωνία – όπως η αναφορά του, σύμφωνα με την οποία δεν τον ενδιαφέρει εάν ο Τούρκος ηγέτης Κεμάλ σκότωσε ή όχι Έλληνες (πηγή), γεγονός που μάλλον σημαίνει πως το αμφισβητεί.
Γενικότερα πάντως οι δηλώσεις του είναι αιρετικές, (όπως στο θέμα των Σκοπίων που ενδεχομένως έχει επιχειρηματικά συμφέροντα, ενώ εγώ θεωρώ πως αποτελούν το Δούρειο Ίππο της Γερμανίας), όχι επειδή τις πιστεύει, αλλά εξαιτίας της εκκεντρικότητας του και του ότι θέλει να διαφέρει από τους άλλους – ενώ η στήριξη του από το ΠΑΣΟΚ και στη συνέχεια οι καλές σχέσεις του τόσο με το ΣΥΡΙΖΑ, όσο και με τη ΝΔ είναι αυτονόητες, αφού τα τρία αυτά κόμματα έχουν υποταχθεί στα μνημόνια, οπότε όλα τα στελέχη τους έχουν κοινά συμφέροντα αλληλοϋποστήριξης.
Η επίθεση τώρα που δέχθηκε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης μνήμης για τη γενοκτονία των Ποντίων από τους Τούρκους (στην οποία παραδόξως εμφανίσθηκε παρά το ότι αμφισβητεί το γεγονός, προκαλώντας τους παρευρισκομένους), καταδικάσθηκε ως βίαιη από όλα τα ΜΜΕ και τα πολιτικά κόμματα – εύλογα, αφού η άσκηση βίας από οποιονδήποτε, ακόμη και αν έχει σοβαρή αιτία, είναι εντελώς απαράδεκτη. Κατά την άποψη μου βέβαια δεν είναι μόνο η φυσική, σωματική βία απαράδεκτη αλλά, επίσης, η πνευματική – η βία που ασκείται με τα λόγια, με τις δηλώσεις και φυσικά με τα έργα των πολιτικών.
Για παράδειγμα, οι δηλώσεις του δημάρχου σχετικά με τον τούρκο εγκληματία, ειδικά σε μία εποχή που η Τουρκία προκαλεί επαίσχυντα την Ελλάδα, αμφισβητεί την εδαφική της κυριαρχία και παραβιάζει συνεχώς το θαλάσσιο/εναέριο χώρο της, είναι βίαιες – όπως επίσης αυτές για τα Σκόπια, πόσο μάλλον όταν είναι η πρώτη φορά στη μακραίωνη ιστορία μας που κάποιο κράτος προσπαθεί με θράσος να υφαρπάξει την ιστορία και τον πολιτισμό μας. Αντίστοιχα βίαιες είναι οι θέσεις υπέρ των μνημονίων, όπως του κ. Βενιζέλου που θεωρώ ως τον ένοχο της χρεοκοπίας της Ελλάδας – καθώς επίσης ορισμένων άλλων της ΝΔ που έχουν ισχυρισθεί πως εάν δεν υπήρχαν τα μνημόνια έπρεπε να τα εφεύρουμε!
Σημειώνοντας πως οι προικισμένοι ρήτορες και «επικοινωνιακοί αστέρες» είναι συνήθως επικίνδυνοι για μία χώρα, παρά το ότι τους θαυμάζουμε, θεωρώ επίσης ως «Βία» τη συνεχή επιβολή μέτρων φτωχοποίησης των Ελλήνων – από κυβερνήσεις που είναι ανίκανες να παράγουν πλούτο ή/και υποτάσσονται στη Γερμανία.
Εκτός αυτού, «Βία» είναι η μη τήρηση των προεκλογικών δεσμεύσεων από τα κόμματα, με την έννοια της υπεξαίρεσης της ψήφου των Ελλήνων – η οποία ουσιαστικά δεν διαφέρει από μία συμβατική κλοπή. «Βία» είναι η καταδίκη χιλιάδων Ελλήνων στην εξαθλίωση, οι κατασχέσεις με τη βοήθεια των υπερβολικών φόρων σε συνδυασμό με την κατακόρυφη μείωση των εισοδημάτων, οι ηλεκτρονικοί πλειστηριασμοί, η καταγραφή των περιουσιακών στοιχείων των Ελλήνων με στόχο τη δήμευση τους για να αποδοθεί ο φόρος υποτέλειας στους Γερμανούς κοκ.
Επί πλέον, δεν είναι βία η διαπλοκή, η πολιτική διαφθορά, ο χρηματισμός και η υπεξαίρεση χρημάτων από τα δημόσια ταμεία, εκ μέρους της εκάστοτε εξουσίας; Δεν είναι βία η μη απονομή δικαιοσύνης, με συνθήκες ισότητας; Δεν είναι βία το ότι κάποιοι έχουν μόνο πολιτικές ευθύνες για τα τεράστια λάθη και τις παραλείψεις τους, ενώ όλοι οι υπόλοιποι, η συντριπτική πλειοψηφία δηλαδή, έχει είτε ποινικές, είτε αστικές ευθύνες;
Από την άλλη πλευρά, όταν κάποιος πεινάει, έχει εξαθλιωθεί, δεν έχει τίποτα να χάσει και δεν διακρίνει καμία απολύτως προοπτική για το μέλλον, τόσο το δικό του, όσο και αυτό των παιδιών του, είναι δυνατόν να συγκρατήσει το μένος του, σεβόμενος, όπως αναμφίβολα οφείλει, το νόμο και την τάξη; Για πόσο χρονικό διάστημα μπορεί να συγκρατήσει κανείς το καπάκι μίας κατσαρόλας που βράζει χωρίς σταματημό; Όσο πιο πολύ αργεί, τόσο πιο επικίνδυνη δεν θα είναι η έκρηξη, η οποία θα ακολουθήσει νομοτελειακά;
Μήπως λοιπόν, καταδικάζοντας τυπικά τη βία (πηγή), κάποια συγκεκριμένη μορφή βίας καλύτερα, κρύβουμε απλά το κεφάλι μας στην άμμο; Δεν θα ήταν πιο συνετό να λειτουργήσουμε ανασταλτικά απέναντι στη βία που ασκήθηκε εναντίον του δημάρχου και σε αυτήν που προβλέπεται να ξεσπάσει, να καταπολεμήσουμε τις πραγματικές αιτίες της και να την προλάβουμε πριν ακόμη γιγαντωθεί, αντί απλά να την κατηγορούμε;
Πηγή : https://analyst.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου