MOTD

Αλλαχού τα κόμματα γεννώνται διότι εκεί υπάρχουσι άνθρωποι διαφωνούντες και έκαστος άλλα θέλοντες. Εν Ελλάδι συμβαίνει ακριβώς το ανάπαλιν. Αιτία της γεννήσεως και της πάλης των κομμάτων είναι η θαυμαστή συμφωνία μεθ’ ης πάντες θέλουσι το αυτό πράγμα: να τρέφωνται δαπάνη του δημοσίου.

Εμμανουήλ Ροΐδης, 1836-1904, Έλληνας συγγραφέας

Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014

ΠΕΙΡΑΙΩΣ: ΣΤΑΘΕΡΗ (ΧΟΡΗΓΟΣ ΜΜΕ) ΓΙΑΤΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ (ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ)

Δείτε για ποιο λόγο κανείς δεν τολμά να αγγίξει τις δραστηριότητες της τράπεζας Πειραιώς και του κ. Μιχάλη Σάλλα. Είναι πολλά τα... λεφτά! 

Με 21 εκατομμύρια ευρώ διαφήμιση στα ΜΜΕ «η τρίχα γίνεται τριχιά κι ο ελέφαντας μυρμήγκι». Και φυσικά, τα πάντα περνούν στο... πλάι της αντικειμενικής, κατά τ' άλλα, ενημέρωσης που ευαγγελίζονται ότι προσφέρουν τα συστημικά media, ηλεκτρονικά και έντυπα, της πατρίδας μας. 

Υπάρχουν, όμως και οι πραγματικά αντικειμενικές και ανεξάρτητες «φωνές» και το Newsbomb.gr κατέχει μακράν την πρώτη θέση σε αυτή την κατηγορία.
Και καθώς το ρεπορτάζ πρέπει πάντα να στηρίζεται σε αποδείξεις, το Newsbomb.gr, αποκαλύπτει για ποιο λόγο η πλειοψηφία των ΜΜΕ και οι αυτοαποκαλούμενοι ανεξάρτητοι και αδέκαστοι δημοσιογράφοι, κάνουν εκκωφαντικό θόρυβο μόνο δια της... σιωπής τους, σε ζητήματα που αφορούν στην τράπεζα Πειραιώς αλλά και τον ίδιο τον κύριο Μιχάλη Σάλλα. 

Σε μια περίοδο που η χώρα μας βιώνει την απόλυτη οικονομική καταστροφή, όπως την προκάλεσαν οι κυβερνώντες, με την υποταγή τους στις απαιτήσεις της Μέρκελ, του ΔΝΤ και ξένων συμφερόντων, οι τράπεζες που «ρούφηξαν» δισεκατομμύρια ενίσχυσης και χρέωσαν το λογαριασμό στην πλάτη των Ελλήνων, χρησιμοποιούν όχι ένα και δύο, αλλά 48 εκατομμύρια ευρώ, για να διαφημιστούν στα ελληνικά ΜΜΕ. 

Η διαφήμιση που «έριξαν» οι τράπεζες στην αγορά, μόνο μέσα σε ένα 10μηνο, από τον Ιανουάριο του 2014 μέχρι και τον Οκρώβριο του 2014, ξεπερνά για την ακρίβεια τα 48 εκατομμύρια ευρώ. 

Συγκεκριμένα, στα ελληνικά Μέσα ενημέρωσης – χωρίς να υπολογίζουμε τη διαφήμιση στο διαδίκτυο- μέσα σε δέκα μήνες έδωσαν 48.456.997 ευρώ.
Προσέξτε... 

Από αυτό το αστρονομικό ποσό, περίπου το 50% το έδωσε η Τράπεζα Πειραιώς. 

Ο κ. Σάλλας, δηλαδή, από τον Ιανουάριο του 2014 μέχρι και τον Οκτώβριο του 2014 «χορήγησε» τηλεοράσεις, ραδιόφωνα, εφημερίδες και περιοδικά με 21.389.535 ευρώ! Επαναλαμβάνουμε χωρίς να υπολογίσουμε τη διαφήμιση στο διαδίκτυο. 

Τα χρήματα αυτά δόθηκαν για τη διαφήμιση διαφόρων πιστωτικών προϊόντων της Τράπεζας Πειραιώς τα οποία σας παρουσιάζουμε και αναλυτικά στο gallery.
Γίνεται λοιπόν εμφανές, γιατί ο σοφός λαός λέει πως «όταν τρώνε δεν μιλάνε». 

Η Τράπεζα Πειραιώς παραμένει... Σταθερή (ως χρυσός χορηγός των ΜΜΕ) γιατί κινείται (ανεξέλεγκτη)... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου