MOTD

Αλλαχού τα κόμματα γεννώνται διότι εκεί υπάρχουσι άνθρωποι διαφωνούντες και έκαστος άλλα θέλοντες. Εν Ελλάδι συμβαίνει ακριβώς το ανάπαλιν. Αιτία της γεννήσεως και της πάλης των κομμάτων είναι η θαυμαστή συμφωνία μεθ’ ης πάντες θέλουσι το αυτό πράγμα: να τρέφωνται δαπάνη του δημοσίου.

Εμμανουήλ Ροΐδης, 1836-1904, Έλληνας συγγραφέας

Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Μαύρη τρύπα 132 εκατ. ευρώ στο 8μηνο από τα τέλη κυκλοφορίας!

8minoΑυξάνεται συνεχώς το έλλειμμα στον προϋπολογισμό από τα Τέλη Κυκλοφορίας καθώς στο 8μηνο ανέρχεται σε 132 εκατ. ευρώ!

 

Αυξάνεται αντί να μειώνεται το έλλειμμα που καταγράφεται στο μηνιαίο δελτίο εκτέλεσης του προϋπολογισμού από τα Τέλη Κυκλοφορίας και σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομικών στο 8μηνο άγγιξε τα 132 εκατ. ευρώ έναντι 258 εκατ. ευρώ που προβλέπει το Μεσοπρόθεσμο!

 

Από την άλλη μεριά τα έσοδα από το Τέλος Ταξινόμησης κυμαίνονται στα ίδια επίπεδα με πέρσι και ανήλθαν σε μόλις 35 εκατ. ευρώ ενώ για να αγγίξουν το όριο των 45 εκατ. ευρώ που έχει θέσει το Μεσοπρόθεσμο θα πρέπει να εισπραχθούν επιπλέον 10 εκατ. ευρώ στους επόμενους 4 μήνες κάτι το οποίο μεταφράζεται σε 2,5 εκατ. ευρώ κάθε μήνα μέχρι τέλος του έτους.

 

Στελέχη της αγοράς επισημαίνουν στο «Autobusiness» πως για να επιτευχθούν οι στόχοι εσόδων από το Τέλος Ταξινόμησης θα πρέπει να διατεθούν πολλές χιλιάδες καινούρια αυτοκίνητα γεγονός που αυτή τη στιγμή φαντάζει ακατόρθωτο και τονίζουν με έμφαση πως παραδοσιακά τους 2 τελευταίους μήνες του έτους οι πωλήσεις καταρρέουν για δύο βασικούς λόγους. Ο πρώτος έχει να κάνει με την καταβολή των Τελών Κυκλοφορίας και το 2013 και για το 2014 ενώ ο δεύτερος εστιάζεται κυρίως στην ψυχολογία των καταναλωτών που επιθυμούν το νέο τους όχημα να έχει πρώτη άδεια κυκλοφορίας την επόμενη χρονιά κυρίως για την διατήρηση της υψηλής μεταπωλητικής αξίας ως μεταχειρισμένο.

 

Πάντως αυτή τη στιγμή τα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας μπορεί να κυμαίνονται σε μόλις 126 εκατ. ευρώ όμως από τα τέλη Οκτωβρίου που θα ξεκινήσει η μαζική κατάθεση πινακίδων κυκλοφορίας από τις εταιρείες ενοικιάσεων ΙΧ αλλά και ιδιωτών καταναλωτών το έλλειμμα αναμένεται να εκτοξευθεί.

 

Ο μόνος τρόπος για να ανακόψει το υπουργείο Οικονομικών την μαζική κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας είναι να έχουν τη δυνατότητα οι κάτοχοι ΙΧ να καταβάλλουν τα Τέλη έως και σε 12 δόσεις όσοι και οι μήνες του κάθε έτους ενώ ειδικά για τις εταιρείες ενοικιάσεων αλλά και εμπορίες ΙΧ θα πρέπει να υπάρξει άμεσα μια ρύθμιση ώστε να εξαιρούνται από το νόμο για τα ανασφάλιστα καθώς οι μεν πρώτοι τα έχουν ακινητοποιημένα και οι δε διαθέτουν πινακίδες «ΔΟΚ» που τους επιτρέπουν να κινούν όλα τα οχήματα που έχουν στα καταστήματά τους.

 

Οσον αφορά στα μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας μάλλον θα αποτελέσουν σύντομα παρελθόν όπως επίσης και η φορολόγηση των ΙΧ με βάση τον κυβισμό του κινητήρα. Στόχος του υπουργείου είναι να πληρώνουν φόρους οι κάτοχοι των πραγματικά ακριβών αυτοκινήτων και όχι εκείνοι που έχουν κάποιο 2λιτρο 8ετίας με μηδενική αξία…

 

Πηγή:autobusiness.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου