Η Ερντογανική Τουρκία (2003 – 2024)
ήταν και είναι αναθεωρητική. Φέρει δύο προσωπεία. Ένα του arkadaş /
φίλου και ένα του dayı / νταή, τα οποία χρησιμοποιεί καιροσκοπικά κατά
το δοκούν. Δηλαδή εφαρμόζει την Οθωμανική διπλωματία. Ευγενική υποδοχή
και πισώπλατες μαχαιριές.
Ερμηνεία του δικαίου στην Ala Turka
λογική, τα δικά μου – δικά μου και τα δικά σου δικά μου. Κάνει Λεόντειες
συμφωνίες, όπου απαιτεί τη μερίδα του λέοντος . Το kazan – kazan, το
εννοεί ως μονοφαγία και επ’ ουδενί 50 – 50% , ενώ τις σχέσεις της η
Τουρκία, τις αντιλαμβάνεται κατά το τουρκικό οικογενειακό δίκαιο, όπου ο
σύζυγος θα είναι η Τουρκία και η ύπ-ανδρος γυνή, η Ελλάδα υποταγμένη
και έτοιμη να ακούσει τον efendim / κύρη της .
Έτσι βλέπουμε και είδαμε εκ νέου, τις
εξής αντιφάσεις από 7 Δεκεμβρίου μέχρι και σήμερα 13 Μαΐου να
συνομιλούμε με παράλληλους μονολόγους, κοινώς ” να’ χαμε να λέγαμε ”
συμφωνώντας πως διαφωνούμε. Έστω και εάν σε επίπεδο αστικής ευγένειας
και ανώδυνης διπλωματίας (επιχειρηματικότητα, πολιτική προστασία,
περιβάλλον, τουρισμός κ.ά ) υπήρχαν και υπάρχουν ομαλές σχέσεις , με
ύφεση των εναέριων παραβιάσεων , – επειδή η Τουρκία δεν έχει ικανά
πληρώματα και αεροπλάνα αυτή την περίοδο, οπότε όταν τα αποκτήσει, θα
επανέλθει στις γνωστές παραβιάσεις/ it dalaşı – οι αμφισβητήσεις της
Ελληνικής κυριαρχίας διατυπώνονται διαρκώς, συνεπικουρούμενες πλέον και
με το δόγμα της mavi vatan / γαλάζιας πατρίδας στα σχολικά βιβλία.
Όσο αισιόδοξος και να είναι κάποιος, η
Ελλάδα και η Τουρκία είναι ιστορικοί αντίπαλοι (1071 – 1453 – 1821 –
1922 – 1974 – 1996) και το τραύμα αυτό, ειδικά με τον αξιακό κώδικα της
Τουρκίας, δεν “μπαλώνεται”, παρά την καλοπιστία της Ελλάδας, που η
Τουρκία εκλαμβάνει ως αδυναμία, στη λογική “όποιος μπορεί κάνει, όποιος
δεν μπορεί συνομιλεί”. Είναι θέμα χρόνου να επιστρέψουμε στις πρότερες /
ante καταστάσεις. Εξάλλου ο κόσμος ήδη είναι προ των πυλών του Γ’
Παγκοσμίου πολέμου, αν δεν έχει ξεκινήσει ήδη αυτός. Στη γενική
σύγκρουση η Τουρκία, δεν θα είναι με την πλευρά μας.
Πηγή : https://www.militaire.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου