MOTD

Αλλαχού τα κόμματα γεννώνται διότι εκεί υπάρχουσι άνθρωποι διαφωνούντες και έκαστος άλλα θέλοντες. Εν Ελλάδι συμβαίνει ακριβώς το ανάπαλιν. Αιτία της γεννήσεως και της πάλης των κομμάτων είναι η θαυμαστή συμφωνία μεθ’ ης πάντες θέλουσι το αυτό πράγμα: να τρέφωνται δαπάνη του δημοσίου.

Εμμανουήλ Ροΐδης, 1836-1904, Έλληνας συγγραφέας

Παρασκευή 3 Μαρτίου 2023

Η τραγωδία είχε «ανακοινωθεί»! 3 εξώδικα σε 14 μήνες , 3 πρωτοσέλιδα στην ΕΦΣΥΝ σε 7 μήνες!

Τις τελευταίες ώρες έχει ξεκινήσει μια συστηματική προσπάθεια «επικοινωνιακής διαχείρισης» της τραγωδίας των Τεμπών. Μόνο που για την τραγωδία είχαν υπάρξει ηχηρότατες προειδοποιήσεις. Δεν ήταν μια τραγωδία που ήρθε ξαφνικά. Είχε προαναγγελθεί.
 
Τρία πρωτοσέλιδα της Εφημερίδας των Συντακτών:
 

 
Την ώρα που οι καταγγελίες και οι ταλαιπωρίες επιβατών γίνονταν καθημερινότητα, την ώρα που τα ΜΜΕ γέμιζαν διαφημιστικά φυλλάδια της Hellenic Train για το «Ασημένιο Βέλος», κάποιοι φώναζαν, έντονα. Οι εργαζόμενοι έκαναν σειρά κινητοποιήσεων, απεργίες,ανακοινώσεις.
 
Ο Πρόεδρος των μηχανοδηγών, Κώστας Γενιδούνιας, εξήγησε  στο Kontra ότι η τηλεδιοίκηση και τα τηλεσήματα «λειτουργούσαν, περίπου ως το 2008-9. Μετά το δίκτυο σταματεί να συντηρείται, αρχίζει να λεηλατείται».
 
Μέσα σε 14 μήνες, οι εργαζόμενοι στέλνουν τρία εξώδικα. Τρία. Για την άμεση αποκατάσταση της σιδηροδρομικής υποδομής και τη διασφάλιση της κυκλοφορίας.
 
Το πρώτο εξώδικο των εργαζομένων κατατίθεται στο Υπουργείο τον Σεπτέμβριο του 2021. Το επόμενο τον Μάρτιο του 2022, το τρίτο τον Οκτώβριο του 2022.
 

 
Μιλούν για ζητήματα που εκτείνονται από την τηλεματική και τη μη συντήρηση, μέχρι ακόμα και «τη πυκνή βλάστηση πλησίον της υποδομής που περιορίζει την ορατότητα και καλύπτει ακόμα και σήματα γραμμής, την εδώ και 15 έτη (!) μη λειτουργία συστημάτων ασφαλείας και φωτισμού εντός των σηράγγων στον Προαστιακό Αθήνας (Μέγαρα) αλλά και την αδυναμία επικοινωνίας όταν ένα τρένο βρίσκεται μέσα σε αυτές.»
 
«Στις 25 Οκτωβρίου 2022, μηχανοδηγός μας, τραυματίστηκε και νοσηλεύτηκε (έλαβε μάλιστα άδεια ασθένειας 7 ημερών από το ως άνω εργατικό ατύχημα), καθώς η αμαξοστοιχία Προαστιακού Αθήνας (υπ’αριθμ. 1534) προσέκρουσε σε καλώδια ηλεκτροκίνησης που κρέμονταν και ήταν υπό τάση!» γράφουν σε ένα από αυτά. «Απόδειξη δε των ως άνω και της κάκιστης κατάστασης της υποδομής είναι οι 3 εκτροχιασμοί σε διάστημα 2 μηνών» 1 Αυγούστου 2022 εκτροχιασμός 1521 στην Τιθορέα, 10 Οκτωβρίου 2022 εκτροχιασμός προαστιακής αμαξοστοιχίας στο Λιανοκλάδι, 21 Οκτωβρίου 2022 εκτροχιασμός 882 στην περιοχή της Τιθορέας.
 
Στην εκπομπή της Ν.Γιάμαλη στο Kontra, ο κ.Γενιδούνιας λέει ότι στα πρώτα λάμβαναν διαβεβαιώσεις ότι τα προβλήματα θα λυθούν. Στο τρίτο έλαβαν απάντηση ότι «όσα λέμε είναι αστήρικτα, υπάρχουν ανακρίβειες, υπάρχει εκτόξευση λανθασμένων εκτιμήσεων, που γίνονται για τη δημιουργία εντυπώσεων».
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου