MOTD

Αλλαχού τα κόμματα γεννώνται διότι εκεί υπάρχουσι άνθρωποι διαφωνούντες και έκαστος άλλα θέλοντες. Εν Ελλάδι συμβαίνει ακριβώς το ανάπαλιν. Αιτία της γεννήσεως και της πάλης των κομμάτων είναι η θαυμαστή συμφωνία μεθ’ ης πάντες θέλουσι το αυτό πράγμα: να τρέφωνται δαπάνη του δημοσίου.

Εμμανουήλ Ροΐδης, 1836-1904, Έλληνας συγγραφέας

Τρίτη 2 Αυγούστου 2022

“ΒΟΜΒΑ” ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΕΦΕΤΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ 100ΕΥΡΩ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 60 ΕΤΩΝ

Εξ ονόματος ποιου εισπράττει, σε ποιον αποδίδει και ποιος ελέγχει το έργο της ΑΑΔΕ; Τα δικαστήρια δικάζουν και εκδίδουν αποφάσεις εν ονόματι του Ελληνικού Λαού η ΑΑΔΕ τίνος περιουσία είναι και εν ονόματι ποιου λειτουργεί;


Του Παναγιώτη Αποστόλου

Πολιτικού αναλυτή – αρθρογράφου


egerssi@otenet.gr

www.egerssi.gr
 
ΚΑΤ΄ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ

Η εφημερίδα μας είχε πρωτοστατήσει στην ανάδειξη των νομικών ενεργειών του νομικού γραφείου του δικηγόρου, Καθηγητή ΕΚΠΑ, Δημήτρη Παναγιωτόπουλου, στον αγώνα δικαίωσης των συνταξιούχων άνω των 60 ετών και στους οποίους η κυβέρνηση Κυριάκου Μητσοτάκη επέβαλε από τις 15 Ιανουαρίου διοικητικό πρόστιμο 100 ευρώ επειδή αρνήθηκαν να εμβολιαστούν!

Προηγήθηκε το εξώδικο προς όλα τα εμπλεκόμενα αρμόδια όργανα της κυβέρνησης και κάθε άλλης αρμόδιας αρχής!

Ακολούθησε η Αίτηση Ακυρώσεως στο Διοικητικό Εφετείο Αθηνών!

Την Κυριακή 8 Μαΐου η εφημερίδα μας φιλοξένησε συνέντευξη του κ. Δημήτρη Παναγιωτόπουλου και ο οποίος μας ενημέρωνε (μεταξύ άλλων) γι΄ αυτό το φλέγον ζήτημα μεγάλης μερίδας του λαού μας:

Στις 19 Απριλίου 2022 κατατέθηκε η Αίτηση Ακυρώσεως, ενώπιον του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών κατά των Υπουργού Υγείας, Οικονομικών, Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών, Επικρατείας, του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης και του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων ΑΑΔΕ.

Με την Αίτηση αυτή Αιτούντες ζητούν:
Την Ακύρωση της πράξεως Καθορισμού διαδικασίας προσδιορισμού των υπόχρεων προσώπων και επιβολής του διοικητικού προστίμου (Αριθ. ΓΠ. οικ. 7586/2022 ΦΕΚ 608/Β/12-2-2022) επί αρνήσεως προσέλευσης υποχρεωτικά σε εμβολιασμό (παρ. 4 του άρθρου 24 του ν. 4865/2021 (Α’ 238).

Την Ακύρωση των πράξεων της ΠΓΠΣΔΔ (υπ’ αριθ. Πρωτ. 5882ΕΞ2022-17/2/2022 και υπ’ αριθ. Πρωτ. 12902ΕΞ 2022-04/04/2022 έγγραφων), με τις οποίες διαπιστώθηκε παρανόμως παράβαση της μη διενέργειας υποχρεωτικού εμβολιασμού για την περίοδο 2022 -01 και 2022-02 και επεβλήθη επίσης παρανόμως και αντισυνταγματικώς πρόστιμο σε βάρος υμών των Αιτούντων στη βάση των αντισυνταγματικών διατάξεων του νόμου.

Την Ακύρωση των από 23-2-2022 και από 11-4-2022 Ατομικών Πράξεων του Διοικητή ΑΑΔΕ οι οποίες περιέχουν κατάσταση αναλυτικών στοιχείων υπόχρεων φυσικών προσώπων και αφορούν στην επιβολή και στην είσπραξη προστίμου παρανόμως , το οποίο αφορά προσωπικά τους Αιτούντες με το ποσόν των 50,00€ για την πρώτη περίοδο και 100,00€ για το 2ο Μήνα του 2022 .
Οι ΛΟΓΟΙ ΑΚΥΡΩΣΕΩΣ εστιάζονται κυρίως:

Α. Στην παραβίαση Συνταγματικών διατάξεων,

Οι διατάξεις του νόμου στη βάση του οποίου εκδόθηκαν οι προσβαλλόμενες πράξεις είναι αντίθετες με τις διατάξεις του άρθρου 2 Συντάγματος, αφού πλήττουν την αξία ως ανθρώπων και μας υποτιμούν κατατάσσοντας μας σε κατάσταση res! Απάδουν δε, τόσο του σύγχρονου πολιτισμού του ανθρώπου, ο οποίος κερδήθηκε μέσα στους Αιώνες με σκληρούς αγώνες και με ποτάμια αίματος για να μπορεί να σταθεί όρθιος και στα δύο του πόδια ο Άνθρωπος!!, όσο και στον μακραίωνα Ελληνικό πολιτισμό που για τις Ελληνίδες και τους Έλληνες ήταν κορυφαία Τιμή ο γέρων Πατέρας και η Μητέρα. Αυτήν η Τιμή, με τις προσβαλλόμενες πράξεις, ανενδοίαστα ρευστοποιούνται. Οι πράξεις αυτές εξεδόθησαν κόντρα α) στη γενική αρχή της προστατευόμενης εμπιστοσύνης του διοικουμένου ως υποχρέωση του κράτους, ώστε οι πολίτες να βιώνουν την εντός αυτού ασφάλεια δικαίου την οποία οφείλει προς αυτούς το κράτος και β) της αρχή της αναλογικότητας αποτελεί κατ’ αρχήν δέσμευση της νομοθετικής εξουσίας, η οποία κατά την ρύθμιση των κοινωνικών σχέσεων στα πλαίσια των επιταγών του συντάγματος και ιδίως στις περιπτώσεις νομοθετικού περιορισμού της ιδιωτικής και κοινωνικής αυτονομίας, επιβάλλεται να αποφεύγει την θέσπιση δυσανάλογων ρυθμίσεων.

Β) Στην Παραβίαση των διατάξεων των άρθρων 21 του Χάρτη θεμελιωδών δικαιωμάτων της Ε.Ε. που απαγορεύει κάθε διάκριση και άρθ. 14 ΕΣΔΑ περί απαγόρευσης διακρίσεων. Πέραν τούτου όπως αποδείχτηκε η νόσος COVID-19 δεν έχει ειδική προτίμηση στους άνω των 60 ετών πολιτών και ούτε από την επιστήμη αποδείχτηκε ότι αν οριζοντίως επιβληθεί ο υποχρεωτικός εμβολιασμός με τα αμφιλεγόμενο και σε πειραματικό στάδιο εμβόλια η νόσος αυτή θα εξαφανιστεί έτσι ώστε να υφίσταται ό λόγος εξυπηρετήσεως του δημοσίου συμφέροντος με το μέτρο αυτό της υποχρεωτικότητας. Σημειώνεται δε, ότι διατάξεις του νόμου περί υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού σε εφαρμογή του οποίου εκδόθηκαν οι προσβαλλόμενες πράξεις είναι ριζικά αντίθετες με κάθε έννοια του διεθνούς δικαίου, του δικαίου των διατάξεων προστασίας του Ανθρώπου, των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και του δικαίου των διατάξεων που τέθηκαν με τον Κώδικα της Νυρεμβέργης για την προστασία του Ανθρώπου. Καθότι, σύμφωνα με το Εσωτερικό Δίκαιο αλλά και με το Διεθνές δεν επιτρέπονται όχι μόνον υποχρεωτικά εμβόλια αλλά και Οποιεσδήποτε Ιατρικές Πράξεις, οι οποίες μπορούν να πραγματοποιούνται μόνον με την εν γνώσει και ελεύθερη συναίνεση του Ασθενούς. Σε αυτό συνάδουν οι διατάξεις της Διεθνούς Σύμβασης του OVIEDO, του Διεθνούς Σύμφωνου για τα Ατομικά και Πολιτικά Δικαιώματα (Ο.Η.Ε-Τρίτο Μέρος /Άρθρο 7), το Καταστατικό του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου της Χάγης, χάριν της προστασίας του Κοινωνικού συνόλου (βλέπε ΕΣΔΑ- Άρθρο 5παρ.1, εδ.1επ. όπως και του Κώδικα Ιατρικής Δεοντολογίας (ΚΙΔ),Ν.3418/2005). 

Δρομολογούνται συνταρακτικές εξελίξεις…

Σήμερα έχουμε μια πολύ ευχάριστη έκπληξη από το Διοικητικό Εφετείο των Αθηνών και αφήνουμε καλύτερα τον Καθηγητή ΕΚΠΑ κ. Δημήτρη Παναγιωτόπουλο να μας εξηγήσει αναλυτικά:

Έχουμε τονίσει πολλάκις ότι η απόφαση του ΣτΕ, που θεωρεί τον εκβιασμό των πολιτών από το κράτος εύλογο κίνητρο εμβολιασμού, δεν κλείνει το ανωτέρω θέμα γιατί υπάρχουν κι άλλες νομικές πτυχές του προβλήματος.

Στις Αιτήσεις Ακύρωσης πολιτών ενώπιον του Δ. Εφ. Αθηνών στις 14 Απριλίου 2022, με τις οποίες ζητείται η άρση της υποχρεωτικότητας και η ακύρωση των εν λόγω προστίμων έχει ήδη προσδιοριστεί και εκδικάζονται στις 21 Οκτωβρίου 2022.

Ειδικά για την επιβολή του προστίμου στους πολίτες που έχουν συμπληρώσει το 60ο έτος ηλικίας τους και δεν έχουν εμβολιαστεί κατά της COVID-19, δυνάμει της με αρ. ΓΠ.οικ. 7586/2022 ΚΥΑ των Υπουργών Υγείας, Οικονομικών, Επικρατείας, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων(ΦΕΚ Β΄ 608, εφεξής η «ΚΥΑ») επισημαίνονται και θα κριθούν από το δικαστήριο τα ακόλουθα:

Α) Η πράξη επιβολής του προστίμου αναρτάται και είναι διαθέσιμη στο λογαριασμό των πολιτών στην ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων και για την έκδοση της πράξης επιβολής προστίμου γνωστοποιούνται στην ΑΑΔΕ, από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ), το ονοματεπώνυμο, όνομα πατρός, όνομα μητρός, ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, το ύψος του προστίμου και η περίοδος που αυτό αφορά, σύμφωνα με τα ειδικότερα οριζόμενα στην ίδια παραπάνω ΚΥΑ.

Β) Το δικαστήριο θα κρίνει ως οφείλει την παράμετρο της συναίνεσης του προσώπου σε ιατρικές πράξεις, στο πλαίσιο των ατομικών δικαιωμάτων που έθεσε το ΣτΕ, ή ως αυτοτελές και απόλυτο δικαίωμα του προσώπου, σύμφωνα και με τους διεθνείς κανόνες δικαίου που έχουν άμεση εφαρμογή.

Γ). Στις εκδικαζόμενες Αιτήσεις Ακυρώσεως ενώπιον του ΔΕΦ Αθηνών στις 21/10/22 κρίνεται και η ΑΑΔΕ:

α) ως νομικώς ανύπαρκτη οντότητα σύμφωνα με το νόμο σύστασής της και παρά ταύτα ορίστηκε από το άρθρο 24 παρ. 5 του ν. 4865/2021

β) ως ο ανεξάρτητος Υπεύθυνος που συλλέγει και επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών που έχουν συμπληρώσει το 60ο έτος ηλικίας τους και δεν έχουν εμβολιαστεί κατά της νόσου COVID-19, αποκλειστικά με σκοπό να επιβάλλει, να βεβαιώσει και να εισπράξει το πρόστιμο που προβλέπεται στο άρθρο 24 παρ. 4 του ν. 4865/2021 και στην ίδια την παρά πάνω ΚΥΑ.

Και γ) σε ποιον δίνει λογαριασμό και πως προσδιορίζεται νομικά ο έλεγχος επ΄ αυτής του Έλληνα Πολίτη ή μήπως δεν υπάρχει διόλου όπως δείχνουν και τα σήματα της στα έντυπα και σε όλα τα κτίρια που έχει έδρα και τελικώς ποιος την ελέγχει, σε ποιον δίνει λογαριασμό;

Εξ ονόματος ποιου εισπράττει, σε ποιον αποδίδει και ποιος ελέγχει το έργο της; Τα δικαστήρια δικάζουν και εκδίδουν αποφάσεις εν ονόματι του Ελληνικού Λαού η ΑΑΔΕ τίνος περιουσία είναι και εν ονόματι ποιου λειτουργεί;

Τέλος με τις εκδικαζόμενες Αιτήσεις Ακυρώσεως ενώπιον του Δ. Δ. Εφ. Αθηνών Θα κριθεί, εκτός των άλλων, αν η ΑΑΔΕ:

α) έχει νομική ισχύ οντότητα και τη δυνατότητα συλλογής και επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων των πολιτών από αυτήν,

β) αν και αυτά τα προσωπικά δεδομένα σχετίζονται με τη συγκατάθεση ή την εναντίωση των πολιτών στην χρήση τους από τρίτον, και

γ) αν η ΑΑΔΕ νομίμως μπορεί να επιβάλλει, βεβαιώσει και να εισπράξει το πρόστιμο που προβλέπεται στο άρθρο 24 του ν. 4865/2021 σε συνδυασμό με τα προβλεπόμενα στον ιδρυτικό νόμο της ΑΑΔΕ.

Τέτοιες Πράξεις είναι οι από 23/2/2022 και από 11/4/2022 του Διοικητή ΑΑΔΕ, κατ’ εντολή των συμπροσβαλλομένων πράξεων, που αφορούν προσωπικώς τον καθένα προσφεύγοντα και περιέχουν κατάσταση αναλυτικών στοιχείων υπόχρεων φυσικών προσώπων, το ύψος του προστίμου, που αφορούν στην επιβολή και στην είσπραξη προστίμου, για τους Αιτούντες παρανόμως, με το ποσόν των 50,00€ για την πρώτη περίοδο και 100,00€ για τη 2η του 2022. Και τέλος κρίνεται!
 
Επί του πρακτέου…

Η Πρόεδρος του Γ Τμήματος του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών σύμφωνα με τις διατάξεις… Ορίζει δικάσιμο για την αίτηση ακυρώσεως που άσκησαν οι… την 21 Οκτωβρίου 2022, ημέρα Παρασκευή και ώρα 09:30 και Εισηγητή τον Εφέτη κ. Ζαμπετίδη Παύλο X. και παραγγέλλει: Να ανακοινωθεί η δικογραφία στον κ. Εισηγητή.

Να κοινοποιηθεί η πράξη αυτή, μαζί με αντίγραφο της αιτήσεως ακυρώσεως:

Α) Στον ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ,

Β) Στον ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ,

Γ) Στον ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ,

Δ) Στον ΥΠΟΥΡΓΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ,

Ε) Στην ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ (ΑΑΔΕ)

με την παράκληση να διαβιβάσουν απευθείας στον κ. Εισηγητή, μέσα στις προθεσμίες που προβλέπει το άρθρο 23 του κωδ. π.δ. 18/1989:

α) Όλα τα σχετικά με την υπόθεση έγγραφα,

β) έκθεση με τις απόψεις τους στην οποία να διευκρινίζεται με σαφήνεια το πραγματικό μέρος καθενός από τους προβαλλόμενους λόγους ακυρώσεως.

Την έκθεση αυτή πρέπει να την υπογράφει αρμόδιος υπάλληλος και ο νομικός σύμβουλος.

Επίσης να σημειώνεται σ’ αυτήν πότε ακριβώς γνωστοποιήθηκε στον αιτούντα η προσβαλλόμενη πράξη!!
 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου