Oι διαχειριστές της συγκεντρωμένης στις ΗΠΑ αυτοκρατορίας που κυριαρχεί στη Δύση και σε τόσο μεγάλο μέρος του υπόλοιπου κόσμου μας έχουν δείξει ευθέως ότι μας προπαγανδίζουν και θέλουν να μας προπαγανδίσουν περισσότερο
Η μοναδική πτυχή της κοινωνίας μας που παραβλέπεται περισσότερο και υποτιμάται είναι το γεγονός ότι οι εξαιρετικά ισχυροί άνθρωποι εργάζονται συνεχώς για να χειραγωγήσουν τις σκέψεις που σκεφτόμαστε για τον κόσμο. Είτε το αποκαλείτε προπαγάνδα, ψυχολογικές επιχειρήσεις, διαχείριση αντίληψης ή δημόσιες σχέσεις, είναι ένα πραγματικό πράγμα που συμβαίνει συνεχώς και σε όλους μας. Και οι συνέπειές του διαμορφώνουν ολόκληρο τον κόσμο μας.
Αυτό θα πρέπει να είναι στην πρώτη γραμμή της προσοχής μας όταν εξετάζουμε ειδήσεις, τάσεις και ιδέες, αλλά σχεδόν ποτέ δεν αναφέρεται. Αυτό συμβαίνει γιατί η ψυχολογική χειραγώγηση μαζικής κλίμακας πετυχαίνει. Η προπαγάνδα λειτουργεί μόνο αν δεν ξέρεις ότι συμβαίνει.
Το ότι μας προπαγανδίζουν άνθρωποι με εξουσία πάνω μας δεν αμφισβητείται σοβαρά από κανέναν καλά ενημερωμένο καλόπιστο και έχει περιγραφεί και τεκμηριωθεί εκτενώς εδώ και πολλά χρόνια.
Η μοναδική πτυχή της κοινωνίας μας που παραβλέπεται περισσότερο και υποτιμάται είναι το γεγονός ότι οι εξαιρετικά ισχυροί άνθρωποι εργάζονται συνεχώς για να χειραγωγήσουν τις σκέψεις που σκεφτόμαστε για τον κόσμο. Είτε το αποκαλείτε προπαγάνδα, ψυχολογικές επιχειρήσεις, διαχείριση αντίληψης ή δημόσιες σχέσεις, είναι ένα πραγματικό πράγμα που συμβαίνει συνεχώς και σε όλους μας. Και οι συνέπειές του διαμορφώνουν ολόκληρο τον κόσμο μας.
Αυτό θα πρέπει να είναι στην πρώτη γραμμή της προσοχής μας όταν εξετάζουμε ειδήσεις, τάσεις και ιδέες, αλλά σχεδόν ποτέ δεν αναφέρεται. Αυτό συμβαίνει γιατί η ψυχολογική χειραγώγηση μαζικής κλίμακας πετυχαίνει. Η προπαγάνδα λειτουργεί μόνο αν δεν ξέρεις ότι συμβαίνει.
Το ότι μας προπαγανδίζουν άνθρωποι με εξουσία πάνω μας δεν αμφισβητείται σοβαρά από κανέναν καλά ενημερωμένο καλόπιστο και έχει περιγραφεί και τεκμηριωθεί εκτενώς εδώ και πολλά χρόνια.
Περισσότερο από αυτό, οι διαχειριστές της συγκεντρωμένης στις ΗΠΑ αυτοκρατορίας που κυριαρχεί στη Δύση και σε τόσο μεγάλο μέρος του υπόλοιπου κόσμου μας έχουν δείξει ευθέως ότι μας προπαγανδίζουν και θέλουν να μας προπαγανδίσουν περισσότερο. Μας έχουν δείξει με τις πράξεις τους, και κατά καιρούς έχουν βγει και μας το έχουν πει με τα λόγια τους.
Εδώ είναι 10 από τα περιστατικά που το αποδεικνύουν:
1. Επιχείρηση Mockingbird
Ας ξεκινήσουμε ίσως με το πιο γνωστό παράδειγμα. Το 1977 ο Καρλ Μπέρνστιν δημοσίευσε ένα άρθρο με τίτλο «Η CIA και τα ΜΜΕ» αναφέροντας ότι η CIA είχε διεισδύσει κρυφά στα πιο σημαίνοντα μέσα ενημέρωσης της Αμερικής και είχε πάνω από 400 ρεπόρτερ που θεωρούσε assets σε ένα πρόγραμμα γνωστό ως Operation Mockingbird.
Ήταν ένα μεγάλο σκάνδαλο, και δικαίως. Τα μέσα ενημέρωσης προορίζονται να αναφέρουν με ειλικρίνεια τι συμβαίνει στον κόσμο, όχι να χειραγωγούν την αντίληψη του κοινού για να ταιριάζουν με τις ατζέντες των τρομοκρατών και των πολεμοκάπηλων.
1. Επιχείρηση Mockingbird
Ας ξεκινήσουμε ίσως με το πιο γνωστό παράδειγμα. Το 1977 ο Καρλ Μπέρνστιν δημοσίευσε ένα άρθρο με τίτλο «Η CIA και τα ΜΜΕ» αναφέροντας ότι η CIA είχε διεισδύσει κρυφά στα πιο σημαίνοντα μέσα ενημέρωσης της Αμερικής και είχε πάνω από 400 ρεπόρτερ που θεωρούσε assets σε ένα πρόγραμμα γνωστό ως Operation Mockingbird.
Ήταν ένα μεγάλο σκάνδαλο, και δικαίως. Τα μέσα ενημέρωσης προορίζονται να αναφέρουν με ειλικρίνεια τι συμβαίνει στον κόσμο, όχι να χειραγωγούν την αντίληψη του κοινού για να ταιριάζουν με τις ατζέντες των τρομοκρατών και των πολεμοκάπηλων.
2. Οι πράκτορες πληροφοριών τώρα απλώς εργάζονται ανοιχτά στα μέσα ενημέρωσης
Σήμερα, η συνεργασία της CIA γίνεται ανοιχτά, και οι άνθρωποι είναι πολύ προπαγανδισμένοι για να το αναγνωρίσουν ακόμη και ως σκανδαλώδες. Μέσα με τεράστια επιρροή, όπως οι New York Times, μεταδίδουν χωρίς κριτική πληροφορία της CIA, η οποία στη συνέχεια χαρακτηρίζεται ως γεγονός από ειδήμονες ειδήσεων.
Η Washington Post αρνείται επανειλημμένα να αποκαλύψει το γεγονός ότι ο μοναδικός της ιδιοκτήτης ήταν ανάδοχος της CIA όταν έκανε ρεπορτάζ για τις υπηρεσίες πληροφοριών των ΗΠΑ σύμφωνα με το τυπικό δημοσιογραφικό πρωτόκολλο. Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης απασχολούν πλέον ανοιχτά βετεράνους των υπηρεσιών πληροφοριών όπως οι John Brennan, James Clapper, Chuck Rosenberg, Michael Hayden, Frank Figliuzzi, Fran Townsend, Stephen Hall, Samantha Vinograd, Andrew McCabe, Josh Campbell, Asha Rangappa, Phil Mudd, James Gagliano, Jeremy Bash, Susan Hennessey, Ned Price, Rick Francona, Michael Morell, John McLaughlin, John Sipher, Thomas Bossert, Clint Watts, James Baker, Mike Baker, Daniel Hoffman, David Preiss, Evelyn Farkas, Mike Rogers και Malcolm Nance, όπως είναι γνωστό assets της CIA όπως ο Ken Dilanian του NBC, όπως και ασκούμενοι της CIA όπως ο Anderson Cooper και οι αιτούντες της CIA όπως ο Tucker Carlson.
Οποιοσδήποτε ουσιαστικός διαχωρισμός μεταξύ της CIA και των μέσων ενημέρωσης, ακόμη και κάθε προσποίηση χωρισμού, έχει πλέον απορριφθεί.
The CIA Used To Infiltrate The Media. Now The CIA Is The Media.
"This isn't Operation Mockingbird. It's so much worse. Operation Mockingbird was the CIA doing something *to* the media. What we are seeing now is the CIA openly acting *as* the media."https://t.co/mFwHob0MFC3. Οι παρατηρήσεις CFR του Ρίτσαρντ Στένγκελ σχετικά με την προπαγάνδα
— Caitlin Johnstone ⏳ (@caitoz) April 16, 2021
Ο πρώην αξιωματούχος του Στέιτ Ντιπάρτμεντ και συντάκτης του περιοδικού Time, Ρίτσαρντ Στένγκελ, εξέφρασε την πλήρη υποστήριξή του για τη χρήση προπαγάνδας τόσο σε ξένο όσο και σε εγχώριο κοινό κατά τη διάρκεια εκδήλωσης του 2018 που διοργάνωσε το think tank με μεγάλη επιρροή Council on Foreign Relations.
«Βασικά κάθε χώρα δημιουργεί τη δική της αφηγηματική ιστορία», είπε ο Στένγκελ. «Η παλιά μου δουλειά στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ ήταν αυτό που οι άνθρωποι συνήθιζαν να αστειεύονται ως επικεφαλής προπαγανδιστής. Δεν είμαι κατά της προπαγάνδας. Κάθε χώρα το κάνει και πρέπει να το κάνει στον δικό της πληθυσμό. Και δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητα τόσο απαίσιο».
Είναι ενδιαφέρον ότι χρόνια νωρίτερα, κατά τη διάρκεια της θητείας του στο Υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ υπό την κυβέρνηση Ομπάμα, ο Στένγκελ έδωσε στην πραγματικότητα τον δικό του ορισμό για το τι ακριβώς εννοούσε με τη λέξη «προπαγάνδα» και δεν είναι τόσο αβλαβές όσο το έκανε να ακούγεται για το κοινό του στο CFR.
«Προπαγάνδα είναι η σκόπιμη διάδοση πληροφοριών που γνωρίζετε ότι είναι ψευδείς ή παραπλανητικές για να επηρεάσετε ένα κοινό», έγραψε ο Στένγκελ το 2014.
At a Council on Foreign Relations forum about "fake news," former Editor at Time Magazine Richard Stengel directly states that he supports the use of propaganda on American citizens – then shuts the session down when challenged about how propaganda is used against the third world pic.twitter.com/ClAT5POv7G4. Αμερικανοί αξιωματούχοι λένε στον Τύπο ότι διακινούν παραπλανητικές πληροφορίες για να κερδίσουν έναν πόλεμο πληροφοριών εναντίον του Πούτιν
— William Craddick (@williamcraddick) May 11, 2018
Τον περασμένο μήνα το NBC News δημοσίευσε μια αναφορά που επικαλείται πολλούς ανώνυμους Αμερικανούς αξιωματούχους που ανέφεραν ότι η κυβέρνηση Μπάιντεν προωθεί γρήγορα «πληροφορίες» σχετικά με τα σχέδια της Ρωσίας στην Ουκρανία που είναι «χαμηλής εμπιστοσύνης» ή «βασίζονται περισσότερο σε αναλύσεις παρά σε σκληρά στοιχεία» ή ακόμη απλά ψέματα, προκειμένου να διεξαχθεί ένας πόλεμος πληροφοριών εναντίον του Πούτιν.
Η έκθεση αναφέρει ότι προς αυτή την κατεύθυνση η κυβέρνηση των ΗΠΑ κυκλοφόρησε εσκεμμένα ψευδείς ή ανεπαρκώς τεκμηριωμένους ισχυρισμούς για επικείμενες επιθέσεις με χημικά όπλα, για ρωσικά σχέδια να ενορχηστρώσει μια επίθεση ψευδούς σημαίας στο Ντονμπάς για να δικαιολογήσει μια εισβολή, ότι οι σύμβουλοι του Πούτιν τον παραπληροφόρησαν και για τη Ρωσία αναζητώντας προμήθειες όπλων από την Κίνα.
Είπαν λοιπόν ψέματα. Μπορεί να πιστεύουν ότι είπαν ψέματα για έναν ευγενή λόγο, αλλά είπαν ψέματα. Διέδωσαν εν γνώσει τους πληροφορίες που δεν είχαν λόγο να πιστεύουν ότι ήταν αληθινές, και αυτό το ψέμα ενισχύθηκε από όλα τα μέσα ενημέρωσης με τη μεγαλύτερη επιρροή στον δυτικό κόσμο.
Το ότι αυτό συνέβη ενώ τα μέσα μαζικής ενημέρωσης αναδίδουν συνεχώς αναφορές που προειδοποιούν το κοινό για τους κινδύνους της «παραπληροφόρησης» είναι μια τραγική ειρωνεία…
US Officials Admit They're Literally Just Lying To The Public About Russia5. Γερουσιαστές λένε στη Silicon Valley ότι είναι δουλειά τους να χειραγωγούν τη δημόσια σκέψη
"And the only plausible reason I can think of that they would want the public to know about it is that they are confident the public will consent to being lied to."https://t.co/mYBJ4kQhk8
— Caitlin Johnstone ⏳ (@caitoz) April 7, 2022
Το 2017, εκπρόσωποι της Google, του Facebook και του Twitter κλήθηκαν ενώπιον της Επιτροπής Δικαιοσύνης της Γερουσίας και τους είπαν ότι πρέπει να «καταπνίξουν τις εξεγέρσεις πληροφοριών» και τους δόθηκε εντολή να συντάξουν μια δήλωση αποστολής που να εκφράζει τη δέσμευσή τους να «αποτρέψουν την υποκίνηση διχόνοιας» στις πλατφόρμες τους.
«Όλοι πρέπει να δράσουμε τώρα στο πεδίο μάχης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να καταπνίξουμε εξεγέρσεις πληροφοριών που μπορούν γρήγορα να οδηγήσουν σε βίαιες αντιπαραθέσεις και να μας μεταμορφώσουν εύκολα στις Διχασμένες Πολιτείες της Αμερικής», είπε στους τεχνολογικούς γίγαντες ο ερευνητής και πρώην πράκτορας του FBI, Κλιντ Γουότς, ο οποίος πρόσθεσε, «η διακοπή της προσγείωσης του πυροβολικού με ψευδείς πληροφορίες στους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έρχεται μόνο όταν σιγήσουν εκείνα τα παραρτήματα που διανέμουν ψεύτικες ιστορίες — σιωπήστε τα όπλα και το μπαράζ θα τελειώσει».
Όταν οι μονοπωλιακές δισεκατομμυριούχες εταιρείες αντιμετωπίζουν απαιτήσεις από ένα νομοθετικό σώμα που θα μπορούσε εύκολα να κάνει τη ζωή τους πολύ πιο δύσκολη και πολύ λιγότερο κερδοφόρα αναλαμβάνοντας δράση, μέχρι και σημαντικές υποθέσεις αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας, τους γίνεται μια προσφορά που δεν μπορούν να αρνηθούν. Αυτό κατέστη πολύ σαφές από τη γερουσιαστή Νταϊάν Φάινσταϊν κατά τις ακροάσεις του 2017 στην απειλή της να παρέμβει εάν αυτές οι εταιρείες δεν καταφέρουν να περιορίσουν τη διάδοση μη εξουσιοδοτημένων πληροφοριών στο διαδίκτυο.
«Πρέπει να είστε αυτοί που θα κάνουν κάτι για αυτό — αλλιώς θα το κάνουμε εμείς», είπε η Φάινσταϊν στις διαδικτυακές πλατφόρμες.
Friendly reminder that last year representatives of Google/Youtube, Facebook and Twitter were instructed on the floor of the US Senate that it is their responsibility to "quell information rebellions" so as to "prevent the fomenting of discord.”https://t.co/X4Hc56fH0k6. «Συμβούλιο Διακυβέρνησης Παραπληροφόρησης» του Υπουργείου Εσωτερικής Ασφάλειας
— Caitlin Johnstone ⏳ (@caitoz) August 6, 2018
Το πολύ αμφιλεγόμενο Συμβούλιο Διακυβέρνησης Παραπληροφόρησης του Υπουργείου Εσωτερικής Ασφάλειας, το οποίο οι επικριτές έχουν χαρακτηρίσει ως Υπουργείο Αλήθειας που διοικείται από την κυβέρνηση, έχει «παύσει» τις δραστηριότητές του εν αναμονή της επανεξέτασης υπό το φως της δημόσιας κατακραυγής. Επικεφαλής αυτής της κριτικής θα είναι οι Μάικλ Τσέρτοφ και Τζέιμι Γκόρελικ.
Καμία κυβερνητική οντότητα δεν έχει καμία επιχείρηση που να ορίζει τον εαυτό της την εξουσία να ταξινομεί πληροφορίες από την παραπληροφόρηση για λογαριασμό του κοινού, επειδή οι κυβερνητικές οντότητες δεν είναι αμερόληπτες και παντογνώστες θεότητες στις οποίες μπορεί να ανατεθεί η υπηρεσία του κοινού ως αντικειμενικοί κριτές της απόλυτης πραγματικότητας. Θα κατέληγαν με απόλυτη βεβαιότητα κάνοντας διακρίσεις μεταξύ πληροφοριών, παραπληροφόρησης με οποιονδήποτε τρόπο εξυπηρετεί τα συμφέροντά τους, ανεξάρτητα από το τι είναι αλήθεια, ακριβώς όπως θα έκανε κάθε αυταρχικό καθεστώς.
Ό,τι κι αν συμβεί με αυτήν την ανασκόπηση, μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι η αποστολή του διοικητικού συμβουλίου θα συνεχιστεί, είτε με την τρέχουσα ονομασία του είτε με κάποια άλλη πιο προσεκτικά συγκαλυμμένη επανάληψη. Η αυτοκρατορία εκφράζει πάρα πολύ ενθουσιασμό για όλο και μεγαλύτερο έλεγχο της δημόσιας σκέψης για να αφήσει αυτή τη σκέψη να ξεφύγει.
Patriot Act co-author, former DHS secretary, surveillance porn addict, & Russiagate hoax spreader Michael Chertoff will be overseeing the review of the Ministry of Truth7. Ο νόμος για τον εκσυγχρονισμό Smith–Mundt του 2012
You can't make this shit uphttps://t.co/IeAelhFy3m
— Slow News Day (@SlowNewsDayShow) May 24, 2022
Τον Δεκέμβριο του 2012 το αμερικανικό Κογκρέσο ενέκρινε μια αναθεώρηση του νόμου Smith-Mundt ως μέρος του NDAA του 2013, το οποίο οι επικριτές είπαν ότι τελείωσε τους περιορισμούς που τέθηκαν σε εφαρμογή για να αποτρέψουν την κυβέρνηση από το να προπαγανδίζει τους πολίτες των ΗΠΑ.
Η νομοθεσία επισημάνθηκε για πρώτη φορά σε ένα άρθρο του BuzzFeed News από τον δημοσιογράφο Michael Hastings, ο οποίος την επόμενη χρονιά θα πέθαινε σε ένα μάλλον ύποπτο τροχαίο ενώ φέρεται να εργαζόταν σε μια σημαντική ιστορία.
«Καταργεί την προστασία για τους Αμερικανούς», είπε ένας ανώνυμος αξιωματούχος του Πενταγώνου στον Hastings. «Καταργεί την επίβλεψη από τα άτομα που θέλουν να δημοσιεύσουν αυτές τις πληροφορίες. Δεν υπάρχουν έλεγχοι και ισορροπίες. Κανείς δεν γνωρίζει αν οι πληροφορίες είναι ακριβείς, εν μέρει ακριβείς ή εντελώς ψευδείς».
Η αναφορά του Hastings πυροδότησε διαδικτυακή διαμάχη, με πολλούς να συμφωνούν με την ανάλυσή του για αυτό που θα γινόταν γνωστό ως Smith-Mundt Modernization Act του 2012 και άλλοι να λένε ότι οι ανησυχίες ήταν αβάσιμες. Είτε έτσι είτε αλλιώς, με όλα αυτά που συνέβησαν τα τελευταία δέκα χρόνια, είναι σαφές τώρα ότι οι Αμερικανοί είχαν δίκιο που ανησυχούσαν για μια δραματική κλιμάκωση της εγχώριας προπαγάνδας.
Congressmen Seek To Lift Propaganda Ban http://t.co/NClezBI0 via @BuzzFeed8. Ψυχολογικές επιχειρήσεις του Ρήγκαν
— Michael Hastings (@mmhastings) May 18, 2012
Ο αείμνηστος Ρόμπερτ Πάρρυ έγραψε πολλά άρθρα για το Consortium News σχετικά με τις επιχειρήσεις μαζικής ψυχολογικής χειραγώγησης της κυβέρνησης Ρήγκαν, οι οποίες σχετίζονταν άμεσα με την εκτεταμένη έρευνα του Πάρρυ για την υπόθεση Ιράν-Κόντρα εκείνη την περίοδο.
Ο Πάρρυ περιέγραψε πώς ο Ρήγκαν και οι νεοσυντηρητικοί του είχαν εμμονή να αντιμετωπίσουν τη δημόσια κούραση από τον πόλεμο και τη δυσπιστία για τον παρεμβατισμό των ΗΠΑ που ακολούθησε τον πόλεμο του Βιετνάμ, προκειμένου να κερδίσουν περισσότερη συναίνεση για τις διεφθαρμένες ατζέντες που η κυβέρνηση εργαζόταν να απλώσει στη Λατινική Αμερική. Κεντρικό στοιχείο αυτού του στόχου της παραγωγής συναίνεσης, τον οποίο ο Λευκός Οίκος ονόμασε «δημόσια διπλωματία» στο δημόσιο και «διαχείριση αντίληψης» ιδιωτικά, ήταν ένας ιδιαίτερα απεχθής ονόματι Walter Raymond Jr.
Σε ένα άρθρο με τίτλο «The Victory of ‘Perception Management’», ο Πάρρυ έγραψε τα εξής:
Κατά τη διάρκεια της κατάθεσής του στο Iran-Contra, ο Raymond εξήγησε την ανάγκη για αυτή τη δομή προπαγάνδας, λέγοντας: «Δεν ήμασταν διαμορφωμένοι αποτελεσματικά για να αντιμετωπίσουμε τον πόλεμο των ιδεών».
Ένας λόγος για αυτό το μειονέκτημα ήταν ότι ο ομοσπονδιακός νόμος απαγόρευε τα χρήματα των φορολογουμένων να δαπανώνται σε εγχώρια προπαγάνδα ή λόμπι από τη βάση για να πιέσουν τους εκπροσώπους του Κογκρέσου. Φυσικά, κάθε πρόεδρος και η ομάδα του διέθεταν τεράστιους πόρους για να γνωστοποιήσουν δημόσια την υπόθεσή τους, αλλά σύμφωνα με την παράδοση και τον νόμο, περιορίζονταν σε ομιλίες, καταθέσεις και πειθώ κατ’ ιδίαν νομοθετών.
Όμως τα πράγματα επρόκειτο να αλλάξουν. Σε ένα σημείωμα της 13ης Ιανουαρίου 1983, ο σύμβουλος του NSC Clark προέβλεψε την ανάγκη για μη κυβερνητικά χρήματα για την προώθηση αυτού του σκοπού. «Θα αναπτύξουμε ένα σενάριο για την απόκτηση ιδιωτικής χρηματοδότησης», έγραψε ο Κλαρκ. (Μόλις πέντε ημέρες αργότερα, ο Πρόεδρος Ρίγκαν καλωσόρισε προσωπικά τον μεγιστάνα των μέσων ενημέρωσης Ρούπερτ Μέρντοκ στο Οβάλ Γραφείο για μια ιδιωτική συνάντηση, σύμφωνα με αρχεία που υπάρχουν στο αρχείο στη βιβλιοθήκη του Ρίγκαν.)
Καθώς οι αξιωματούχοι της διοίκησης προσέγγισαν πλούσιους υποστηρικτές, οι γραμμές κατά της εγχώριας προπαγάνδας σύντομα ξεπέρασαν καθώς η επιχείρηση στόχευε όχι μόνο στο ξένο κοινό αλλά και στην κοινή γνώμη των ΗΠΑ, τον Τύπο και τους Δημοκρατικούς του Κογκρέσου που αντιτάχθηκαν στη χρηματοδότηση των Κόντρας της Νικαράγουας.
Robert Parry shows how three decades ago the US began an operation to flood the world with psyops, https://t.co/xXRRRufsBS9. Καναδοί στρατιωτικοί ηγέτες που χρησιμοποιούν τους κανονισμούς Covid ως ευκαιρία να δοκιμάσουν τεχνικές ψυχοεπιχειρήσεων σε πολίτες
— Consortium News (@Consortiumnews) March 25, 2017
Πέρυσι η Ottawa Citizen ανέφερε ότι ο καναδικός στρατός χρησιμοποίησε το ξέσπασμα του Covid ως δικαιολογία για να δοκιμάσει πραγματικές τεχνικές στρατιωτικών ψυχολογικών επιχειρήσεων στον δικό του άμαχο πληθυσμό με το πρόσχημα της διασφάλισης της συμμόρφωσης με τους περιορισμούς της πανδημίας.
Μερικά αποσπάσματα:
«Οι Καναδοί στρατιωτικοί ηγέτες είδαν την πανδημία ως μια μοναδική ευκαιρία να δοκιμάσουν τεχνικές προπαγάνδας σε ένα ανυποψίαστο κοινό, καταλήγει μια πρόσφατα δημοσιευμένη έκθεση των Καναδικών Δυνάμεων».
«Το σχέδιο που επινοήθηκε από την Καναδική Κοινή Διοίκηση Επιχειρήσεων, επίσης γνωστή ως CJOC, βασίστηκε σε τεχνικές προπαγάνδας παρόμοιες με αυτές που χρησιμοποιήθηκαν κατά τον πόλεμο στο Αφγανιστάν. Η εκστρατεία ζητούσε «διαμόρφωση» και «εκμετάλλευση» πληροφοριών. Η CJOC ισχυρίστηκε ότι το πρόγραμμα πληροφοριών ήταν απαραίτητο για την αποτροπή της πολιτικής ανυπακοής από τους Καναδούς κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού και για την ενίσχυση των κυβερνητικών μηνυμάτων σχετικά με την πανδημία».
«Μια ξεχωριστή πρωτοβουλία, που δεν συνδέεται με το σχέδιο CJOC, αλλά επιβλέπεται από αξιωματικούς των πληροφοριών των Καναδικών Δυνάμεων, απέσυρε πληροφορίες από δημόσιους λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο Οντάριο. Συγκεντρώθηκαν επίσης δεδομένα για ειρηνικές συγκεντρώσεις Black Lives Matter και ηγέτες της BLM».
«Αυτή είναι πραγματικά μια ευκαιρία μάθησης για όλους μας και μια ευκαιρία να αρχίσουμε να εντάσσουμε τις λειτουργίες πληροφοριών στη ρουτίνα μας (CAF-DND)», δήλωσε ο υποναύαρχος».
«Μια άλλη ανασκόπηση επικεντρώθηκε στον κλάδο δημοσίων υποθέσεων των Καναδικών Δυνάμεων και τις δραστηριότητές του. Πέρυσι, το υποκατάστημα ξεκίνησε ένα αμφιλεγόμενο σχέδιο που θα επέτρεπε σε αξιωματικούς δημοσίων υποθέσεων του στρατού να χρησιμοποιούν προπαγάνδα για να αλλάξουν στάσεις και συμπεριφορές των Καναδών, καθώς και να συλλέγουν και να αναλύουν πληροφορίες από δημόσιους λογαριασμούς κοινωνικών μέσων».
«Το σχέδιο θα έβλεπε το προσωπικό να μετακινείται από τις παραδοσιακές κυβερνητικές μεθόδους επικοινωνίας με το κοινό σε μια πιο επιθετική στρατηγική χρήσης πληροφοριακού πολέμου και τακτικών επιρροής στους Καναδούς».
Έτσι, οι διαχειριστές αυτοκρατοριών δεν χρησιμοποιούν απλώς ψυχολογικές πράξεις μαζικής κλίμακας στο κοινό, αλλά τις δοκιμάζουν και μαθαίνουν από αυτές.
Sad that a tragedy like COVID was used to test Canadians’ reaction to fear propaganda. I hope we didn’t lay down our freedoms at the alter of gov created fear, segregation, & hatred. Was that the purpose of the secret military op, testing our malleability? https://t.co/IPtx8eVa7u10. Η κυβέρνηση των ΗΠΑ χρηματοδοτεί «ανεξάρτητα» μέσα ενημέρωσης στην Ουκρανία
— Dr. Leslyn Lewis (@LeslynLewis) September 29, 2021
Τέλος, υπάρχει το γεγονός ότι το περιβόητο πακέτο μεσολάβησης 40 δισεκατομμυρίων δολαρίων που στάλθηκε στην Ουκρανία περιλαμβάνει κονδύλια που διατίθενται για την «Αντιμετώπιση της ρωσικής παραπληροφόρησης και αφηγήσεων προπαγάνδας, την προώθηση της λογοδοσίας για ρωσικές παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και την υποστήριξη ακτιβιστών, δημοσιογράφων και ανεξάρτητων μέσων ενημέρωσης για την υπεράσπιση της ελευθερίας της έκφρασης».
Πόλεμος πληροφοριών λοιπόν. Η κυβέρνηση των ΗΠΑ χρηματοδοτεί τον πόλεμο πληροφοριών για να χειραγωγήσει την αντίληψη του κοινού για αυτόν τον πόλεμο και να καλύψει αυτούς τους χειρισμούς αποκαλώντας τους ακτιβισμό, δημοσιογραφία και ανεξάρτητα μέσα ενημέρωσης.
Δεδομένου ότι ο κυρίαρχος δυτικός Τύπος ανέφερε χωρίς κριτική ακόμη και τις πιο περίεργες ιστορίες που προέρχονται από την Ουκρανία χωρίς αποδεικτικά στοιχεία, μπορούμε να περιμένουμε ότι αυτή η χρηματοδοτούμενη από την κυβέρνηση προπαγάνδα θα εξαπλωθεί σε ολόκληρο τον δυτικό κόσμο.
White House fact-sheet says part of the mammoth $33 billion spending package it's requesting for Ukraine will be to "support independent media." Because nothing screams "independent" like being directly funded by the US Government as part of its "information warfare" initiative pic.twitter.com/O3JshV1Mg9
— Michael Tracey (@mtracey) April 28, 2022
Πηγή : pentapostagma.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου