MOTD

Αλλαχού τα κόμματα γεννώνται διότι εκεί υπάρχουσι άνθρωποι διαφωνούντες και έκαστος άλλα θέλοντες. Εν Ελλάδι συμβαίνει ακριβώς το ανάπαλιν. Αιτία της γεννήσεως και της πάλης των κομμάτων είναι η θαυμαστή συμφωνία μεθ’ ης πάντες θέλουσι το αυτό πράγμα: να τρέφωνται δαπάνη του δημοσίου.

Εμμανουήλ Ροΐδης, 1836-1904, Έλληνας συγγραφέας

Τετάρτη 2 Ιουνίου 2021

ΕΛΙΦ: Η Τουρκοσειρά του ΣΤΑΡ υπάρχει στο διαδίκτυο!

Ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΤΑΡ, συμφερόντων οικογένειας Βαρδινογιάννη, από το έτος 2018 μεταδίδει καθημερινά μια τηλεοπτική σειρά τουρκικής προπαγάνδας «ήπιας ισχύος» (Ελίφ) η οποία υπάρχει πλέον ολόκληρη, από το πρώτο μέχρι και το τελευταίο επεισόδιο, ελεύθερα και δωρεάν στο διαδίκτυο.


Στην Ελλάδα, έχουν ήδη μεταδοθεί τρείς κύκλοι επεισοδίων και ο τέταρτος κύκλος της ατέλειωτης τηλεοπτικής σειράς πλησιάζει ήδη στο τέλος του: Η Μελέκ ξανά- σμίγει επιτέλους με την κόρη της (Ελίφ) στο αρχοντικό της Ματζιντέ, ο «κακός» του τέταρτου κύκλου Ταρίκ επιτίθεται στη Μελέκ, πυροβολεί και τραυματίζει θανάσιμα τον Βεϊσέλ πριν συλληφθεί για πλήθος κακουργημάτων με «καταδότη» την ερωμένη του, ενώ σε μια ακόμα απρόσμενη εξέλιξη η (αντιπαθητική) Πάρλα παντρεύεται με τον Κερέμ.

Απομένει ο πέμπτος κύκλος της σειράς με το απίθανα ανόητο τέλος (δολοφονείται η συμπαθητική γιαγιά της σειράς Ματζιντέ, τραυματίζεται βαριά ο γιός της Κερέμ και ελαφριά ο τέταρτος διαδοχικά σύζυγος της Μέλεκ) το οποίο αναμένεται να «τραβήξει» κανένα χρόνο ακόμα.

Το ΣΤΑΡ βέβαια συνεχίζει να εισπράττει διαφημίσεις με την υποστήριξη κάποιων εταιριών και media shops, μεταδίδοντας καθημερινά την μοναδική σειρά τουρκικής προπαγάνδας της ελληνικής τηλεόρασης – στο επεισόδιο μάλιστα Νο 839 (Μάϊος, ελληνική αρίθμηση – η πρωτότυπη αρίθμηση της σειράς είναι διαφορετική) ακούστηκε από κάποιο τζαμί το «Allahu Akbar» (Ο Θεός είναι μεγάλος) και μεταδόθηκαν διάφορες λεπτομέρειες για το ραμαζάνι.

Τι κι αν η τουρκική σειρά βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις τηλεθέασης όλων των εκπομπών απογευματινής ζώνης όλων των τηλεοπτικών σταθμών εθνικής εμβέλειας; Τι κι αν βρέθηκε με Τηλεθέαση Μέσου Λεπτού μόλις 2,9% (3 Μαΐου 2021, Nielsen) αλλά μετέδωσε στην ίδια εκπομπή 16 διαφορετικά διαφημιστικά μηνύματα και ένα μήνυμα «κοινωνικής φροντίδας»;

Η Mindshare π.χ. έχει απεριόριστο θαυμασμό για το όποιο Target Group της τουρκοσειράς προωθώντας κάπου 17 διαφημιστικά μηνύματα της ΒΟΧ μόνο τον μήνα Μάιο –εβδομήντα ένα συνολικά διαφημιστικά μηνύματα της ίδιας εταιρίας μέσα στο 2021!

H Procter & Gamble, με περισσότερα από 60 διαφημιστικά μηνύματα τον μήνα Μάιο (άλλα 202 διαφημιστικά μηνύματα το πρώτο τετράμηνο του 2021), το ίδιο.

Μεγάλο θαυμασμό για το Target Group της τουρκοσειράς δείχνουν εκτός από τις δίλεπτες τηλε-πωλήσεις διαφόρων εισαγόμενων προϊόντων (Τηλεφωνήστε τώρα… Καταπληκτική προσφορά…. κλπ) και άλλες γνωστές εταιρίες μέσω των διαφημιστικών τους εταιριών όπως οι ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ ΛΙΛΛΥ ΑΕΒΕ, Όμιλος Σαράντης, Essity Hellas, Heremco, ΟΠΤΙΜΑ, η ελληνικότατη «ΒΙΟΛΑΝΤΑ» και το ελληνικότατο «ΠΛΑΙΣΙΟ». Όλες ανεξαιρέτως οι εταιρίες και τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που διαφημίστηκαν στην μοναδική τουρκοσειρά της ελληνικής τηλεόρασης τον μήνα Μάιο 2021 βρίσκονται εδώ.

Είναι αυτονόητο ότι, τόσο ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΤΑΡ όσο και η Procter & Gamble Ελλάς καθώς και η κάθε Mindshare κάνουν την δουλειά τους όπως θεωρούν σωστό οι διευθυντές, τα στελέχη και οι μέτοχοι τους.

Τι μπορούμε να κάνουμε όμως εμείς, οι ευαισθητοποιημένοι Έλληνες τηλεθεατές / καταναλωτές;

Απλά, να αξιοποιήσουμε επιτέλους την πολύ σημαντική δύναμη που έχουμε στα χέρια μας: Την συσκευή επιλογής καναλιών (τηλεκοντρόλ) και τις αγοραστικές επιλογές μας.

Μπορούμε π.χ. να μην παρακολουθούμε κανένα πρόγραμμα του τηλεοπτικού σταθμού ΣΤΑΡ μέχρι να σταματήσει την καθημερινή μετάδοση τουρκικής προπαγάνδας «ήπιας ισχύος» μέσα σε κάθε ελληνικό σπίτι. Υπάρχουν πέντε ακόμα ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί εθνικής εμβέλειας και τρείς της κρατικής ΕΡΤ που μπορούν να ικανοποιήσουν το σύνολο σχεδόν των απαιτήσεων μας.

Μπορούμε ακόμα να μην αγοράζουμε κανένα από τα προϊόντα της Procter & Gamble τα οποία διαφημίζονται εντατικά στην τουρκοσειρά με τα δικά μας χρήματα, αφού μέσα στην τιμή που αγοράζουμε περιλαμβάνεται και το διαφημιστικό κόστος. Υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις με προϊόντα που έχουν την μαγική ένδειξη «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ», πολύ χαμηλότερη τιμή, εξαιρετική ποιότητα και επί πλέον δεν διαφημίζονται καθόλου στην τουρκοσειρά!

Tο Ιnternational Hellenic Association (ΙΗΑ) είναι ένας μη κερδοσκοπικός, μη κυβερνητικός, μη κομματικός οργανισμός με έδρα το Delaware των Ηνωμένων Πολιτειών, 4.000 περίπου μέλη Ακαδημαϊκού επιπέδου σε ολόκληρο τον κόσμο και με καταστατικό σκοπό την εθελοντική υποστήριξη της Ελλάδας και του Ελληνισμού.

Το ΙΗΑ κάνει για πολλοστή φορά έκκληση στις διάφορες εταιρίες που τροφοδοτούν με διαφημιστικά μηνύματα την μοναδική τουρκική σειρά της ελληνικής τηλεόρασης με χρήματα των πελατών τους, να δώσουν ρητές οδηγίες στις διαφημιστικές τους εταιρίες ή στα media shop με τα οποία συνεργάζονται, να σταματήσουν κάθε διαφημιστική παρουσία στην τουρκοσειρά.

Σημειώνεται ότι τον Μάιο του 2021 μεταδόθηκαν μέσα στην τουρκική σειρά 369 διαφημιστικά μηνύματα (έναντι 339 τον Απρίλιο).

Οι πέντε κορυφαίες σε διαφημιστικά μηνύματα εταιρίες οι οποίες «τροφοδότησαν» την τουρκική προπαγάνδα με τις μισές περίπου διαφημίσεις του μηνός Μαΐου 2021, ήταν οι εξής:

ΟΙ 5 ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΑΣ – ΜΑΙΟΣ 2021

Α/Α Εταιρία Αρ. διαφημίσεων
1 Diamant (Δίλεπτες τηλεπωλήσεις διαφόρων προϊόντων) 84
2 Procter & Gamble Ελλάς Μ.Ε.Π.Ε. 67
3 BOX Food for your mood 17
4 ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ-ΛΙΛΛΥ 12
5 ΟΜΙΛΟΣ ΣΑΡΑΝΤΗΣ 10

Πηγή: Παρατηρητήριο Διαφημίσεων Τουρκικών Σειρών ΙΗΑ


Τέλος, οι πέντε εταιρίες που βρίσκονται στον ΜΑΥΡΟ ΠΙΝΑΚΑ των προϊόντων/υπηρεσιών μηνός ΜΑΙΟΥ 2021 και πλήρωσαν πέντε ή περισσότερα διαφημιστικά μηνύματα κατά την διάρκεια μιας εβδομάδος στην τουρκοσειρά του ΣΤΑΡ είναι οι εξής:


Σημειώσεις: (1) Εάν επιθυμείτε να διαμαρτυρηθείτε στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΤΑΡ για την μετάδοση χιλίων «επεισοδίων» τουρκικής προπαγάνδας «ήπιας ισχύος» μέσα σε κάθε ελληνικό σπίτι, μπορείτε να τηλεφωνείτε καθημερινά στα τηλέφωνα 211 18 91 000, 211 18 92 000 και 211 18 91 004 ή να αποστείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα διαμαρτυρίας στο τμήμα Δημοσίων Σχέσεων του καναλιού (pr@star.gr) (2) Στην ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟ δεν συμπεριλαμβάνονται προϊόντα τηλε-πωλήσεων, τηλε-αγορών, διαφημίσεις κοινωνικής φροντίδας καθώς και συγκυριακές διαφημίσεις όπως δημόσιες εγγραφές κ.α. (3) Τα προϊόντα / υπηρεσίες που συμπληρώνουν μέσα στον ίδιο μήνα τρείς εβδομάδες χωρίς καμιά διαφημιστική παρουσία, αφαιρούνται αυτόματα από την ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟ. (4) Η επόμενη ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ μηνός Ιουνίου, θα εκδοθεί την Κυριακή 1 Ιουλίου 2021.

Επιτροπή «Τουρκοσειρών» του ΙΗΑ

Περισσότερες πληροφορίες στην ενότητα ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΕΣ 2020/21

International Hellenic Association

Delaware U.S.A
www.professors-phds.com
ihahellas@gmail.com


Λεωνίδας Κουμάκης

Πηγή : https://analyst.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου