Με αλχημείες οι μειώσεις των τιμών των 632 κωδικών στα ράφια των σούπερ μάρκετ.
Η νέα ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης σε συνεργασία με τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ και τους προμηθευτές προσπαθούν να …πουν στους καταναλωτές ότι θα αγοράζουν τρόφιμα με πιο χαμηλές τιμές από 8% έως 10% για τους επόμενους δύο μήνες.
Από την καμπάνια, χαμηλής ισχύος, απουσιάζει η σύγκριση της τιμής των προϊόντων που προβάλλονται καθώς η τρέχουσα τιμή που θα αναρτηθεί στα ράφια των σούπερ μάρκετ θα είναι υψηλότερη σε σχέση με τον περασμένο Μάιο και με τον περασμένο Οκτώβριο του 2023.
Παράδειγμα: Tο αλεύρι φαρίνα Γιώτης κόκκινη των 500 γραμμαρίων τον Οκτώβριο του 2023 με το μέτρο Σκρέκα της μειωμένης τιμής κατά 5% ήταν στο 1,08 ευρώ ανά τεμάχιο με προσφορά τα 10 λεπτά. Η τιμή του κιλού ήταν στα 2,16 ευρώ.
Στις αρχές Νοεμβρίου 2024 το αλεύρι φαρίνα Γιώτης κόκκινη των 500 γραμμαρίων η τιμή του κιλού ήταν στα 2,30 ευρώ. Η τιμή ανά τεμάχιο στο 1,15 λεπτά και παράλληλα τρέχει προσφορά των 10 λεπτών ανά τεμάχιο.
Η φαρίνα Γιώτης κόκκινη 2* 500 γραμμαρίων προσφέροντας και μία δώρο τον Οκτώβριο του 2023 είχε τιμή πώλησης ανά κιλό το 1,57 ευρώ. Η τιμή των τεμαχίων με προσφορά ένα τεμάχιο των 500 γραμμαρίων ήταν στα 2,36 ευρώ.
Τον Νοέμβριο του 2024 η τιμή του κιλού είναι στα 1,67 ευρώ και η συσκευασία των τριών με το ένα δώρο έχει ως λιανική τιμή τα 2,50 ευρώ. Πρόκειται για αύξηση κατά 5.9%.
Αξίζει να σημειωθεί τα προϊόντα Γιώτης ανήκουν στην ομώνυμη οικογενειακή επιχείρηση με τον κ. Γιώτη να είναι και πρόεδρος του Συνδέσμου Βιομηχανίας Τροφίμων που συμβάλει όσο μπορεί σε αντίστοιχες πρωτοβουλίες του κράτους.
Πως θα βγάλουν άκρη οι καταναλωτές;
Οι αναγνώστες και οι καταναλωτές άμεσα διαπιστώνουν ότι οι τιμές των προϊόντων σε διάστημα ενός χρόνου από τον Οκτώβριο του 2023 έως τον Νοέμβριο του 2024 έχουν αυξηθεί κατά μέσο όρο από 10% έως 15%.
Οι νέες μειωμένες τιμές των 632 κωδικών στα ράφια των σούπερ μάρκετ όταν συγκριθούν με τις τιμές του προγράμματος της μειωμένης τις τιμής του 5% επί Κώστα Σκρέκα θα είναι υψηλότερες έως 10%.
Η σχετική καμπάνια ήταν στη επικαιρότητα για έξι μήνες και αποσύρθηκε ένα μήνα πριν από τις Ευρωεκλογές.
Ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος διάλεξε τον εύκολο δρόμο της επικοινωνίας με τους καταναλωτές με την καμπάνια των μειώσεων οι οποίες θα πέσουν στο κενό διότι όταν συγκρίνονται με τις παρελθούσες τιμές είναι υψηλότερες, ενώ οι συντελεστές που διαμορφώνουν τις τελικές τιμές δεν είναι σε θέση να πουν ότι απορροφούν τις ανατιμήσεις διότι ο κύκλος των αυξήσεων είναι πτωτική τροχιά.
Πάντως, στέλεχος του λιανεμπορίου εξηγεί ότι μπορούν να το αναλάβουν το κόστος, όταν από τους 25.000 κωδικούς μιας αλυσίδας να μειωθούν οι 632.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου