MOTD

Αλλαχού τα κόμματα γεννώνται διότι εκεί υπάρχουσι άνθρωποι διαφωνούντες και έκαστος άλλα θέλοντες. Εν Ελλάδι συμβαίνει ακριβώς το ανάπαλιν. Αιτία της γεννήσεως και της πάλης των κομμάτων είναι η θαυμαστή συμφωνία μεθ’ ης πάντες θέλουσι το αυτό πράγμα: να τρέφωνται δαπάνη του δημοσίου.

Εμμανουήλ Ροΐδης, 1836-1904, Έλληνας συγγραφέας

Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2024

Είναι επίσημο: Google, Amazon, Meta και Microsoft μας ακούνε μέσα από τα smartphones μας!

Όλοι έχουμε προσέξει πως όταν μιλάμε για κάτι, λίγο μετά αρχίζουν να εμφανίζονται διαφημίσεις για αυτό. Μία φορά μπορεί να ειναι σύμπτωση, όμως αυτό συμβαίνει τακτικά. Τώρα έρχεται μια μεγάλη διαρροή από μια μεγάλη διαφημιστική εταιρία, την CMG, που επιβεβαιώνει τις αρχικές μας υποψίες.
 
Όλοι έχουμε προσέξει πως όταν μιλάμε για κάτι, λίγο μετά αρχίζουν να εμφανίζονται διαφημίσεις για αυτό. Μία φορά μπορεί να είναι σύμπτωση, όμως αυτό συμβαίνει τακτικά. Τώρα έρχεται μια μεγάλη διαρροή από μια μεγάλη διαφημιστική εταιρία, που επιβεβαιώνει τις αρχικές μας υποψίες.
 
Σύμφωνα με την 404 Media, ένα έγγραφο της Cox Media Group (CMG), η εταιρία που συνεργάζονται η Google, η Meta, η Microsoft και η Amazon, μας δίνει όλες τις αποδείξεις για το ότι τα κινητά μας όντως μας ακούνε.
 
Σύμφωνα με το έγγραφο, που η Cox Media Group (CMG) παρουσίαζε στους διαφημιστές μια πλατφόρμα διαφημίσεων που ονομάζεται Active Listening που θα προέκβαλλε διαφημίσεις με βάση τις συνομιλίες που κάνατε σε απόσταση αναπνοής από το μικρόφωνο του τηλεφώνου σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να πείτε στον σύζυγό σας στο απόρρητο της κρεβατοκάμαράς σας (αλλά κοντά στο τηλέφωνό σας) ότι τα εσώρουχά σας έχουν φθαρεί ή δε σας αρέσουν. Ξαφνικά, μπορεί να δείτε διαφημίσεις εσωρούχων να εμφανίζονται στην οθόνη του τηλεφώνου σας τις επόμενες ημέρες.
 
Η χρήση μιας τέτοιας υπηρεσίας έχει νόημα για τους διαφημιστές, αφού μιλάμε για πλήρως στοχευμένες διαφημίσεις, με υψηλή απόδοση. Η CMG χρησιμοποιεί AI για να παρακολουθεί συνομιλίες, για να βρουν τα προϊόντα που ενδιαφέρονται να αγοράσουν άμεσα οι κάτοχοι των τηλεφώνων. Οι διαφημιζόμενοι δε μπορούν να βρουν κάτι πιο εξειδικευμένο, από αυτούς που λένε πως χρειάζονται ένα προϊόν το συντομότερο δυνατό.
 
Στο έγγραφο, που δημιουργήθηκε και δημοσιεύθηκε τον Νοέμβριο του 2023, η CMG παρουσίασε την παρακολούθηση των συνομιλιών και την ενεργή ακρόαση, σε μεγάλους τεχνολογικούς γίγαντες. Μάλιστα, η εταιρία αναφέρει ανοιχτά πως  «Ναι, τα τηλέφωνά μας ακούνε»
 
«Τις περισσότερες στιγμές της ημέρας, υπάρχει μια έξυπνη συσκευή σε ακτίνα πέντε εκατοστών γύρω μας. Αυτό σημαίνει ότι μια έξυπνη συσκευή είναι πιθανότατα σε απόσταση αναπνοής όταν μιλάμε για τα σχέδιά μας για το Σαββατοκύριακο, για το πόσο πολύ χρειαζόμαστε την ανακαίνιση της κουζίνας μας ή για το ποιο μοντέλο SUV είναι καλύτερο για την οικογένεια με τον σύζυγό μας και τόσα άλλα. Όταν οι μικρές επιχειρήσεις γνωρίζουν ποιος τις χρειάζεται, μπορούν να στοχεύουν τις διαφημίσεις με αυξημένη ακρίβεια, να σπαταλούν λιγότερα χρήματα και να αυξάνουν το κοινό τους».
 
Το pitch deck της CMG σημειώνει ότι οι καταναλωτές έχουν την τάση να “αφήνουν ένα ίχνος δεδομένων με βάση τις συνομιλίες και τη συμπεριφορά τους στο διαδίκτυο”. Το λογισμικό που λειτουργεί με AI συλλέγει και στη συνέχεια αναλύει τα συνδυασμένα φωνητικά δεδομένα και δεδομένα συμπεριφοράς από περισσότερες από 470 πηγές. Η παρουσίαση που περιέχει το pitch deck επισημαίνει ότι η Google , η Amazon και το Facebook είναι πελάτες CMG, αν και η Google την αφαίρεσε από τον ιστότοπο “Partners Program” όταν η 404 Media επικοινώνησε με την Google ζητώντας ένα σχόλιο.
 
Η Google δήλωσε:
 

“Όλοι οι διαφημιζόμενοι πρέπει να συμμορφώνονται με όλους τους ισχύοντες νόμους και κανονισμούς, καθώς και με τις πολιτικές μας στο Google Ads, και όταν εντοπίσουμε διαφημίσεις ή διαφημιστές που παραβιάζουν αυτές τις πολιτικές, θα λάβουμε τα κατάλληλα μέτρα.”

Λέτε να μην γνώριζε η Google τι συμβαίνει; Λέτε να μην είχε ιδέα; Ούτε μία στο εκατομμύριο.
 
Η μητρική Meta του Facebook φέρεται να εξετάζει το CMG για να διαπιστώσει εάν η τελευταία παραβίασε οποιονδήποτε από τους όρους παροχής υπηρεσιών της Meta. Ένας εκπρόσωπος της Meta είπε στη New York Post , “Η Meta δεν χρησιμοποιεί το μικρόφωνο του τηλεφώνου σας για διαφημίσεις και το έχουμε δημοσιοποιήσει εδώ και χρόνια. Επικοινωνούμε με την CMG για να τους κάνουμε να διευκρινίσουν ότι το πρόγραμμά τους δεν βασίζεται σε δεδομένα της Meta.”
 
 
Το pitch deck που διέρρευσε δείχνει ότι η Google, η Meta, το Facebook είναι πελάτες του Cox Media Group. | Πηγή: 404 Media

Ένας εκπρόσωπος της Amazon είπε στην 404 Media ότι «δεν έχει συνεργαστεί ποτέ με την CMG σε αυτό το πρόγραμμα και δεν έχει σχέδια να το κάνει». Το 404 Media ανέφερε επίσης τον περασμένο Δεκέμβριο ότι μια εταιρεία στο Νιου Χάμσαϊρ με την επωνυμία MindSift παραδέχτηκε ότι χρησιμοποιούσε φωνητικά δεδομένα από συνομιλίες που είχαν οι κάτοχοι τηλεφώνων ενώ ήταν κοντά στα τηλέφωνά τους για να τοποθετήσει στοχευμένες διαφημίσεις.
 
Αυτό είναι το καλύτερο καμεροκινητό του 2025 και δεν θα πιστεύεις ποια θα το λανσάρει
 
Πάντως, είναι εντυπωσιακό πως τώρα που έσκασε το έγγραφο, όλοι κάνουν δεν ήξεραν τίποτα. Και όλες οι μεγάλες εταιρίες, είχαν συνεργασία με την CMG εδώ και χρόνια.
 
Πάντως, η Cox Media Group, αναφέρει πως αυτό είναι απολύτως νόμιμο, καθώς όλες οι έξυπνες συσκευές μας ακούν συνεχώς για λέξεις κλειδιά, που ενεργοποιούν τον φωνητικό βοηθό. Μάλιστα, αναφέρει πως έχουμε συμφωνήσει με αυτούς τους όρους, όταν στήνουμε την νέα μας συσκευή.
 
Μπορείτε να κατεβάσετε την παρουσίαση της CMG, ΕΔΩ!
 
 
Thanks to Theo_K

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου