MOTD

Αλλαχού τα κόμματα γεννώνται διότι εκεί υπάρχουσι άνθρωποι διαφωνούντες και έκαστος άλλα θέλοντες. Εν Ελλάδι συμβαίνει ακριβώς το ανάπαλιν. Αιτία της γεννήσεως και της πάλης των κομμάτων είναι η θαυμαστή συμφωνία μεθ’ ης πάντες θέλουσι το αυτό πράγμα: να τρέφωνται δαπάνη του δημοσίου.

Εμμανουήλ Ροΐδης, 1836-1904, Έλληνας συγγραφέας

Παρασκευή 1 Σεπτεμβρίου 2023

Επιζήσασα των Τεμπών ετοιμάζει μήνυση κατά πολιτικών με τις περισσότερες υπογραφές στην ιστορία της χώρας!

Τόσο σε τωρινές όσο και σε προηγούμενες κυβερνήσεις
 
Μήνυση εναντίον πολιτικών προσώπων για την τραγωδία στα Τέμπη ετοιμάζει επιζήσασα  με συλλογή υπογραφών.
 
Η Ευδοκία Τσαγκλή, επιζήσασα από την τραγωδία των Τεμπών, ετοιμάζει μήνυση κατά πολιτικών προσώπων για την τραγωδία, μεταξύ άλλων ακόμα και στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, αλλά και τους υπουργούς Μεταφορών (Κώστας Καραμανλής, Χρήστος Σπίρτζης) των προηγούμενων κυβερνήσεων της ΝΔ και του ΣΥΡΙΖΑ.
 
Η ανάρτηση της Ευδοκίας Τσαγκλή
 
«Μπείτε τώρα στο προφίλ μου και στηρίξτε την μήνυση χωρίς οποιαδήποτε δική σας ευθύνη, την αναλαμβάνω όλη εγώ. Ενωθείτε, βάζω πλάτη. Ποιός είναι ο στόχος? Να γίνει η μήνυση με τις περισσότερες υπογραφές που έχει υπάρξει στην ιστορία της χώρας. Γιατί όχι υπογραφές petition τύπου change.org? Γιατί δεν έχουν την ίδια βαρύτητα στο δικαστήριο δυστυχώς. Τι θα γίνει αν μαζέψουμε πολλές υπογραφές?  
 
Θα ασκήσουμε την μεγαλύτερη δυνατή πίεση για να τιμωρηθούν οι πραγματικοί ένοχοι και να δικαιωθούν οι άνθρωποι που έχουν πληγεί από την δολοφονία των Τεμπών. Ταυτόχρονα όμως είναι μια ευκαιρία να αλλάξουμε την πορεία της χώρας μας ευρύτερα καθώς μηνύουμε υψηλά ιστάμενα πολιτικά πρόσωπα και η δικαιοσύνη χρειάζεται την υποστήριξη μας όλων μας στην δύσκολη αποστολή της. Ποιούς μηνύουμε? Μπορείτε να βρείτε ολόκληρη την μήνυση στο site που εχω στο link. Αν υπογράψω εχω κάποια υποχρέωση? Όχι. Αναλαμβάνω την ευθύνη εγώ πλήρως αφού εγώ απευθύνομαι ενωπιον της Δικαιοσύνης και ζητώ την προστασία της. Επομένως ότι προκύψει από νομικούς χειρισμούς εγώ μόνο θα έχω οποιαδήποτε επίπτωση και θα επαναλάβω αυτή μου την δήλωση όπου και από όποιον απαιτηθεί», αναφέρει μεταξύ άλλων στην ανάρτησή της η Ευδοκία Τσαγκλή, επιζήσασα από την τραγωδία στα Τέμπη.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου