Οι Τούρκοι είναι ένας απολίτιστος λαός – ιστορικά η χειρότερη από τις φυλές της Μογγολίας. Πρόσφατα δε κακοποίησαν την Αγία Σοφία, λόγω του αιώνιου μίσους τους εναντίον των Ελλήνων – του συμπλέγματος κατωτερότητας καλύτερα που έχουν απέναντι στη χώρα μας, το οποίο δεν πρόκειται να αποβάλλουν ποτέ. Όσον αφορά τη συμπεριφορά τους στους ελάχιστους Έλληνες που μένουν ακόμη στην Ίμβρο και στην Τένεδο, είναι ένα ακόμη δείγμα της βάρβαρης καταγωγής τους. Όταν βέβαια ακούει κανείς από πολιτικούς να προωθούν τη συνεκμετάλλευση του Αιγαίου, όπως από την αδελφή του ΠΘ, αντιλαμβάνεται πως υπάρχουν ανθέλληνες ακόμη και στη χώρα μας – κάτι που ισχύει επί πλέον για τους τηλεοπτικούς σταθμούς που προβάλουν τουρκικές σειρές, απλά και μόνο για να εισπράττουν τα χρήματα που μοιράζουν οι Τούρκοι για τη χειραγώγηση των άλλων λαών. Ευτυχώς όμως οι Έλληνες αντιστέκονται στον πόλεμο που διεξάγεται εναντίον τους – μεταξύ άλλων με τη χρήση των παράνομων μεταναστών, ως όπλο εισβολής ή με τους ιδιοκτήτες καναλιών που δεν διστάζουν να «προδώσουν» την πατρίδα τους, για την εξυπηρέτηση των δικών τους συμφερόντων.
– του Λεωνίδα Κουμάκη
ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΕΣ: Σημαντικές εξελίξεις μετά την κατάρρευση της τηλεθέασης
Η κατάρρευση της τηλεθέασης των τουρκοσειρών στην ελληνική τηλεόραση προκάλεσε σημαντικές εξελίξεις την εβδομάδα 22-26 Ιουνίου 2020. Ο τηλεοπτικός ΣΚΑΙ τροποποίησε αιφνιδιαστικά το πρόγραμμα του από την Δευτέρα 22 Ιουνίου 2020, καταργώντας την μετάδοση επεισοδίων της σειράς «Ο Γιατρός» σε επανάληψη. Η τουρκική σειρά αντικαταστάθηκε με την επανάληψη επεισοδίων παλαιότερου, επιτυχημένου παιχνιδιού γνώσεων που είναι βέβαιο πως θα «προσελκύσει» μεγαλύτερη τηλεθέαση και περισσότερες διαφημίσεις.
Υπενθυμίζεται ότι η τηλεοπτική σειρά «Ο Γιατρός» που σταμάτησε πλέον να μεταδίδεται από τον ΣΚΑΙ, αποτελεί την αλα-Τούρκα απόδοση μιας εξαιρετικά επιτυχημένης νοτιοκορεάτικης παραγωγής, η οποία «εμπλουτίστηκε», για τις ανάγκες της τουρκικής προπαγάνδας «ήπιας ισχύος», μεταξύ πολλών άλλων, με την επίδειξη της σημαίας του ψευδοκράτους–μαριονέτα το οποίο εγκατέστησε η Τουρκία στα κατεχόμενα εδάφη της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Ολόκληρη την εβδομάδα 22-26 Ιουνίου 2020, η τηλεθέαση των δύο τουρκικών σειρών που προβάλλονται στην ελληνική τηλεόραση, συνωστίστηκε και πάλι στις τελευταίες θέσεις της απογευματινής ζώνης, αφού το σύνθημα «Παίζουνε Τούρκικα; Αλλάζουμε κανάλι» φαίνεται να εφαρμόζεται από ολοένα και περισσότερους ευαισθητοποιημένους Έλληνες τηλεθεατές.
Όλα αυτά, υποχρεώνουν τα κανάλια ΣΤΑΡ και ΣΚΑΙ να «αναμιγνύουν» τις κανονικές διαφημίσεις με τηλεαγορές και τηλεπωλήσεις, δημιουργώντας μια ασυνήθιστη εικόνα εναλλασσόμενης διαφήμισης προϊόντων μεγάλων πολυεθνικών (Unilever, Procter& Gamble, Colgate), αλλά και σημαντικών ελληνικών επιχειρήσεων (ΔΕΛΤΑ, Καραμολέγκος, ΓΙΩΤΗΣ κ.α.) με δίλεπτες τηλεπωλήσεις έξυπνων μπαστουνιών, εισαγόμενων φίλτρων, ροφημάτων που διαφημίζονται για θαυματουργές ιδιότητες μεταξύ των οποίων και η αύξηση της λίμπιντο ή με τηλεαγορές από τον κύριο Ριχάρδο (αυτοπροσώπως) ο οποίος μας καλεί να του παραδώσουμε τα κοσμήματα μας σε … τιμές κοσμηματοπωλείου!
Όπως είναι φυσικό, κάτω από τις συνθήκες κατάρρευσης της τηλεθέασης στις τουρκικές σειρές, ταυτόχρονης διαφήμισης με τελεαγορές και τηλεπωλήσεις, καθώς και ακύρωσης της μετάδοσης της σειράς «Ο Γιατρός», οι συνολικές διαφημίσεις σε τουρκικές σειρές της ελληνικής τηλεόρασης μειώθηκαν την εβδομάδα 22-26 Ιουνίου 2020 σε 288, από 425 περίπου της αμέσως προηγούμενης εβδομάδας.
Οι εταιρίες που δαπάνησαν χρήματα για να διαφημίσουν τα προϊόντα τους ήταν 90, έναντι 116 της αμέσως προηγούμενης εβδομάδος 15-19 Ιουνίου 2020. Από τις 90 εταιρίες που διαφημίστηκαν την εβδομάδα 22-26 Ιουνίου 2020, 56 Εταιρίες διαφημίστηκαν μία η δύο φορές ολόκληρη την εβδομάδα, ενώ δύο αναδείχτηκαν «Χρυσοί Χορηγοί» της εβδομάδος με 12 ή περισσότερα διαφημιστικά μηνύματα σε τουρκικές σειρές της ελληνικής τηλεόρασης.
Η μία, με 23 διαφημιστικά μηνύματα, είναι η γιγαντιαία πολυεθνική Procter & Gamble η οποία το 2011 καταδικάστηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού σε πρόστιμο ύψους 211,2 εκ. Ευρώ για πρακτικές χειραγώγησης των τιμών σε απορρυπαντικά προϊόντα σε οκτώ χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.
Στην Ελλάδα, η Procter & Gamble καταδικάστηκε το έτος 2013 (απόφαση 581 ολομέλειας Ελληνικής Επιτροπής Ανταγωνισμού) σε συνολικό πρόστιμο 5,3 εκατ. Ευρώ για «παροχή καταχρηστικών εκπτώσεων στόχου και την παροχή τελών πρόσβασης έναντι υπέρμετρης δέσμευσης στο ράφι» στο ελληνικό λιανεμπόριο για τα προϊόντα παιδικής πάνας και συγγενή προϊόντα βρεφικής φροντίδας, αλλά η υπόθεση αυτή εκκρεμεί ακόμα ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας, επτά περίπου χρόνια μετά την έκδοση της. Η δεύτερη, με 13 διαφημιστικά μηνύματα την εβδομάδα 22-26 Ιουνίου είναι η ελληνική βιομηχανία βρεφικών τροφών, δημητριακών, επιδόρπιων κ.α. ΓΙΩΤΗΣ ΑΕ.
Το International Hellenic Association, ένας μη κερδοσκοπικός, μη κυβερνητικός και μη κομματικός οργανισμός, ο οποίος έχει δημιουργήσει το Παρατηρητήριο Διαφημίσεων Τουρκοσειρών στην Ελληνική Τηλεόραση κάνει και πάλι έκκληση σε όσες εταιρίες διαφημίζουν ακόμα τα προϊόντα τους μέσα από τις τουρκικές σειρές των καναλιών STAR και SKAI, να δώσουν οδηγίες στις διαφημιστικές τους εταιρίες ώστε να εξαιρούν από την προβολή των διαφημιστικών τους μηνυμάτων τις δύο τουρκικές σειρές που μεταδίδονται από την ελληνική τηλεόραση.
Η έκκληση επιβάλλεται από την άμεση ανάγκη επίδειξης στοιχειώδους, πρακτικής αντίδρασης απέναντι στην εριστική και επιθετική συμπεριφορά των νέο-οθωμανών που έχουν την εξουσία στην γειτονική Τουρκία και στοχεύει στην απαξίωση της συστηματικής προπαγάνδας «ήπιας ισχύος» που κάνουν στην Ελλάδα μέσα από τις τουρκικές σειρές, εδώ και δεκαπέντε χρόνια.
Υπενθυμίζεται ότι η καθημερινή πανελλήνια μετάδοση των τουρκοσειρών από τους τηλεοπτικούς σταθμούς ΣΤΑΡ και ΣΚΑΙ, αποτελεί ένα εξαιρετικά λυπηρό φαινόμενο, εν όψει μάλιστα της διαφαινόμενης δημιουργίας σοβαρής κρίσης από τον διαρκή και απροκάλυπτο επεκτατισμό της Τουρκίας που επιχειρεί να κάνει πράξη το όνειρο ανασύστασης νέο-οθωμανικής αυτοκρατορίας μέσα τον εικοστό πρώτο αιώνα, σε βάρος των γειτόνων της.
Η τουρκική προπαγάνδα «ήπιας ισχύος», μέσα από τις επιδοτούμενες τουρκικές σειρές της ελληνικής τηλεόρασης μεταφέρει την τουρκική γλώσσα σε κάθε ελληνικό σπίτι, διεισδύει στην συνείδηση ανυποψίαστων τηλεθεατών με διακηρυγμένο από τους Τούρκους στόχο την δημιουργία συνειδητής ή υποσυνείδητης συμπάθειας, με την συστηματική καλλιέργεια μιας ανύπαρκτης αλλά εικονικά ιδανικής Τουρκίας σαν μια μεγάλη, πλούσια και πολύ ισχυρή χώρα με μια τέλεια κοινωνία που έχει σαν ύψιστο σύμβολο την πανταχού παρούσα τουρκική σημαία. Οι επιδοτούμενες τουρκοσειρές που προβάλλονται εδώ και δεκαπέντε χρόνια στην Ελλάδα επιδεικνύουν συνεχώς πλούτο, πολυτέλεια και χλιδή (πολυτελή σπίτια, πισίνες, γιοτ, ακριβά αυτοκίνητα κ.α.π.) που δεν απολαμβάνει ούτε το 1% του τουρκικού πληθυσμού.
Πηγή : https://analyst.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου