MOTD

Αλλαχού τα κόμματα γεννώνται διότι εκεί υπάρχουσι άνθρωποι διαφωνούντες και έκαστος άλλα θέλοντες. Εν Ελλάδι συμβαίνει ακριβώς το ανάπαλιν. Αιτία της γεννήσεως και της πάλης των κομμάτων είναι η θαυμαστή συμφωνία μεθ’ ης πάντες θέλουσι το αυτό πράγμα: να τρέφωνται δαπάνη του δημοσίου.

Εμμανουήλ Ροΐδης, 1836-1904, Έλληνας συγγραφέας

Παρασκευή 25 Μαΐου 2018

Ευρωζώνη: γερμανικό κοστούμι που στενεύει την Ιταλία

Του Σταύρου Λυγερού 

Η εκλογική νίκη του «Κινήματος των 5 Αστέρων» και της «Λέγκας» οδήγησε, μετά από επίπονες διαπραγματεύσεις, στον σχηματισμό συμμαχικής κυβέρνησης. Μπορεί στο πρόγραμμά της να μην έχει την έξοδο από την Ευρωζώνη, με την οποία είχαν φλερτάρει και οι δύο κυβερνητικοί εταίροι, αλλά οπωσδήποτε η αυριανή Ιταλία δεν θα είναι όσο βολική ήταν για το ευρωιερατείο η Ιταλία του Ρέντσι και του Τζεντιλόνι. Η νέα ιταλική κυβέρνηση εμφανίζεται αποφασισμένη να αμφισβητήσει βασικά δόγματα της γερμανικής (και όχι μόνο) οικονομικής «ορθοδοξίας».

Συνέντευξη Ν. Λυγερού στον Γ. Καλαιτζάκη, Team fm.

Συνέντευξη Ν. Λυγερού στον Γ. Καλαιτζάκη, Team fm.

24/05/2018

Με θέμα : Ελλάδα, Εξελίξεις, ΑΟΖ,  Κοιτάσματα, πΓΔΜ, Γεωπολιτικά

Οι εταιρείες που κυβερνούν την Ευρώπη!

Τα πανίσχυρα λόμπι που δρουν ανεξέλεγκτα εκφράζοντας τις βουλές του χρηματοπιστωτικού τομέα και των πολυεθνικών της ενέργειας, των φαρμάκων και των τροφίμων είναι τα πραγματικά αφεντικά της σημερινής Ε.Ε.

∆υστυχώς, δεν πρόκειται για θεωρίες συνωµοσίας, αλλά για την τραγική πραγµατικότητα που χαρακτηρίζει την Ευρωπαϊκή Ένωση, όπου οι δοµικές, οι θεσµικές αποφάσεις σε όλους τους κρίσιµους τοµείς λαµβάνονται κάτω από την ισχυρή πίεση - καθοδήγηση των συµφερόντων που εκπροσωπούν τους µετρηµένους στα δάχτυλα µεγάλους παίκτες των αγορών. 

Ψυχολογικές Τεχνικές Επηρεασμού

Φωτεινή Μαστρογιάννη 

O Βανς Πάκαρντ (Vance Packard) ήταν ένας Αμερικανός δημοσιογράφος ο οποίος άσκησε κριτική στον καταναλωτισμό. Στο βιβλίο του «The hidden persuaders» (θα το αποδίδαμε στα ελληνικά ως οι «κρυμμένοι επηρεαστές») που εκδόθηκε για πρώτη φορά το 1957 ερευνά τις ψυχολογικές τεχνικές που χρησιμοποιούν οι διαφημιστές για να επηρεάσουν τον καταναλωτή αλλά και οι πολιτικοί για να επηρεάσουν τον πολίτη. Οι τεχνικές αυτές βασίζονται στις ψυχολογικές ανάγκες των καταναλωτών/πολιτών. Το βιβλίο αυτό του Πάκαρντ, κατά την άποψή μου, απετέλεσε και τη βάση για το Νευρομάρκετινγκ που δημιουργήθηκε πολλά χρόνια αργότερα.